Avatar billede sesam Nybegynder
02. oktober 2006 - 23:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

gendan slettede filer/billeder

Hey hey,
findes der ikke er progran der kan gendanne slettede billeder, jeg har ved uheld slettet alle mine billeder og efterfølgende tømt papirkurven...
Avatar billede off-line Nybegynder
02. oktober 2006 - 23:42 #1
"getdataback" skulle være et af de bedste, men det er ikke gratis.
Avatar billede off-line Nybegynder
02. oktober 2006 - 23:44 #2
Her er et gratis program, men jeg har ikke selv prøvet det:
http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,25465-order,1-page,1-c,alldownloads/description.html
Avatar billede xvid Seniormester
02. oktober 2006 - 23:54 #3
hvis det ikke er så langt tilbage så prøv med systemgendannelse ;-) bare et forslag ikke sikkert at det virker
Avatar billede sesam Nybegynder
03. oktober 2006 - 00:01 #4
Det er meget mærkeligt, mine billeder er forsvundet fra min externe 250gb Maxtor hd, da jeg satte den til min nye bærbare. Nogen bud på hvad der kan være sket?
Avatar billede off-line Nybegynder
03. oktober 2006 - 00:09 #5
Vil det sige, at du ikke har slettet dem, men at du bare ikke kan se dem mere?
Hvis det sidste er tilfældet, kan du så se andet på den disk?
Hvis du ikke kan se noget som helst, findes disken så i enhedshåndtering?
Og har den et drevbogstav?
Avatar billede off-line Nybegynder
03. oktober 2006 - 00:14 #6
Rettelse. Der skulle stå diskhåndteringen.
Avatar billede sesam Nybegynder
03. oktober 2006 - 00:19 #7
Jeg har ikke slettet dem, så vidt jeg ved, men det kan jo ha' smuttet.
Jeg kan se alt andet end min mappe med billeder...
Drevbogstav ja...
Avatar billede off-line Nybegynder
03. oktober 2006 - 00:29 #8
Tjaa! Så er der der jo ikke andet at gøre, end at gå i gang med et undelete
program. Men installer for alt i verden ikke noget nyt på den disk, før du
har fået dine billeder tilbage. Der findes forøvrigt flere gratis programmer
på nettet, men jeg har aldrig mistet noget, så jeg kender ingen af dem.
Avatar billede off-line Nybegynder
03. oktober 2006 - 00:39 #9
Denne her er vist også gratis. Har ofte set den anbefalet her på E:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm
03. oktober 2006 - 06:15 #10
<xvid>: Dit forslag om systemgendannelse virker KUN (som navnet siger) kun på SYSTEMET - ikke brugerens egne data/filer...

Jo mere der arbejdes på den HD hvor de slettede filer ligger/lå jo mindre sansynligt bliver det at få dem tilbage i hel tilstand. Sluk den NU og sæt den som slave i en ANDEN PC... Og DERFRA bruge diverse værktøjer...
http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede sesam Nybegynder
04. oktober 2006 - 13:55 #11
Hej og mange tal for hjælpen, getdataback gjorde det for mig, alle mine billeder kom frem igen :O)...
Vil i ikke smide et svar...
Avatar billede off-line Nybegynder
04. oktober 2006 - 15:54 #12
Til lykke med det.