Avatar billede muddyw. Praktikant
06. november 2006 - 11:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvad er machine_check_expection

jeg har lige samlet ny pc - motherboard, cpu, ram og alt det.
jeg har installeret XP og netværkskort og det virker - men hver 2. gang fryser den og jeg får blå skærm med en masse beskeder; bla. beskeden:

machine_check_expection

er der nogle kloge hoveder herinde der har en ide om hvad der skal til for at løse problemet?
Avatar billede idle Nybegynder
06. november 2006 - 11:56 #1
Avatar billede haverslev Novice
06. november 2006 - 11:58 #2
Har du overclocket den eller den IKKE står med rigtig Mhz/Ghz i bios
http://support.microsoft.com/?kbid=329284&sd=RMVP
Avatar billede muddyw. Praktikant
06. november 2006 - 12:04 #3
har lige fundet ud af at det sker når jeg kommer en cd i mit dvddrev???
Avatar billede muddyw. Praktikant
06. november 2006 - 12:06 #4
nej jeg har ikke overclocket
Avatar billede gratis Nybegynder
06. november 2006 - 15:11 #5
tjek at du har jumpet dit cd drev rigtigt, prøv evt. også med et andet kabel og hvis du har et andet drev så prøv med det.
Avatar billede muddyw. Praktikant
08. september 2014 - 00:39 #6
Lukket