Avatar billede hubertus Seniormester
11. november 2006 - 19:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

konvertering af mange bmp filer til jpg filer

Jeg har en del bmp filer som jeg gerne vil konvertere til jpg filer. Helst skal jeg kunne konvertere et helt bibliotek på en gang. kan man det?
mvh.
Hubertus
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. november 2006 - 19:54 #1
Det er lang tid siden jeg har brugt Paint Shop Pro, men det burde kunne lade sig gøre. Led efter funktionen "Batch Conversion" (brug efter PSPs hjælp funktion eller læs mere her http://www.glorianon.com/psp/psp07.html)

Hvis du ikke kan finde noget kan du bruge IrfanView til det samme: www.irfanview.com
Avatar billede hubertus Seniormester
11. november 2006 - 20:07 #2
Jeg har prøvet Batch conversion - virker helt perfekt - tak for det :o)
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. november 2006 - 20:13 #3
Super :-)