Avatar billede cblayout Nybegynder
02. december 2006 - 20:41 Der er 3 kommentarer

Hvordan vælger man "foretrukken" browser:

Når man som suplement til Internet Explorer har Mozilla, kan man "komme til" at Mozilla bliver "foretrukken" browser, hvilket betyder, at når ,an klikker på et link i en mail eksempelvis, starter Mozilla. Imidlertid vil jeg gerne have, at den starter IE. Hvor og hvordan styrer jeg browservalget.

Mvh.
Claus
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. december 2006 - 20:58 #1
I Internet Explorer:
Menuen Funktioner > Internet indstillinger... > Programmer > Sæt hak i "Internet Explorer skal kontrollere om den er standardbrowser"

Så skal du bare lukke IE og start IE igen.. den vil så sige "Jeg er ikke standardbrowser.. skal jeg være det?" .. eller noget ligende.. :-)
Avatar billede cblayout Nybegynder
03. december 2006 - 11:10 #2
Mange tak

Mvh
Claus
Avatar billede thesurfer Nybegynder
03. december 2006 - 21:26 #3
Så smider jeg et svar, som du kan acceptere.. :-)

Husk at markere mit navn i boksen til venstre, inden du klikker på Accepter-knappen.