Avatar billede sting66 Nybegynder
13. december 2006 - 16:07 Der er 5 kommentarer

Harddisk problem

Hej

Jeg har lige erhvervet mig et nyt bundkort samt processor.
Derfor ville jeg flytte min oprindelig hd til det nye bundkort.
Det virkede dog ikke. Den ville ikke boote. Jeg ved godt det er pga. det tidlige chipset, og nu kommer sprøgsmålet. Kan man få harddisken til at fungere uden at slette den?
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. december 2006 - 16:11 #1
Kør en repair af windows, det vil i de fleste tilfælde være nok, selv om en ren indstallation er, at foretrække.
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. december 2006 - 16:12 #2
Avatar billede Bims Novice
13. december 2006 - 16:14 #3
Dur ikke
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. december 2006 - 16:16 #4
Hvad mener du med: dur ikke, hvis en repair ikke virker, har du kun muligheden for, at køre en ren ny indstallation, eller ligge xp på en anden partition, og flytte dine filer, derefter formatere og indstallere på partitonen, og flytte filerne tilbage.
Avatar billede peet49 Nybegynder
13. december 2006 - 17:13 #5
mon ikke du skulle få afsluttet dine spørgsmål under begge din brugere, du ha indtil dato ikke afsluttet et eneste.