Avatar billede flemming-s Nybegynder
02. juni 2007 - 08:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

videoredigeringsprogram hvor finder jeg et?

Hvor finder jeg et videoredigeringsprogram (gerne dansk) hvor jeg kan redigere de filmklip jeg optager på min kamera? Det er en SONY cyber-shot 7,2 mpix jeg har.
Jeg ved ikke helt hvilket format den gemmer filmene i.
Mit behov er at kunne se fimen i slow og at kunne klippe i filmene.
Kan man bruge picassa ?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. juni 2007 - 09:34 #1
MAGIX Movie Edit 10 Silver, ignorer det med trial, det er en fuld version der heller ikke kræver serial. :)
http://www.thinkdigit.com/forum/showthread.php?t=42758
Avatar billede old-faithful Praktikant
02. juni 2007 - 12:10 #2
Der findes mange videoredigeringsprogrammer, f.eks. Pinnacle og Adobe Premiere (som begge koster). Nogle gratis programmer som du kan afprøve, findes her: http://www.hollmen.dk/content/view/36/30/
Avatar billede flemming-s Nybegynder
02. juni 2007 - 15:11 #3
Kan det passe at Magix Movie ikke kan redigere video der er optaget på Sony kamera ?
Jeg kan ikke umidelbart få det til at fungere .
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. juni 2007 - 15:25 #4
Kender desværre ikke programmet, så du afviser bare mit svar hvis ikke du får det til at virke. :)
Avatar billede flemming-s Nybegynder
07. juni 2007 - 20:23 #5
Er der andere der har et bud ? Det skal som sagt været et program der kan håndtere SONY cyber-shot 7,2 mpix Fotokamara
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. juni 2007 - 22:10 #6
Avatar billede flemming-s Nybegynder
10. februar 2008 - 18:51 #7
Jeg vil tillade mig at tage spørgsmålet hjem igen, med mindre der er en der har et brugbart svar nu. Til gængæld vil jeg oprrette et nyt om ændring af formater.