Avatar billede terib Nybegynder
24. august 2007 - 06:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

PHP Haj søges

Hej
Jeg søger en der er dygtig til PHP/MySQL og som kan sætte sig ind i noget eksisternde kode. Det drejer sig om et modulopbygget CMS hvor der skal udvikles nye moduler eller tilrettes. For den rette vil der være tale om tilbagevendende opgaver med jævne mellerum.
Betaling en selvfølge.
Mvh.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
24. august 2007 - 07:13 #1
Hiv fat i mig på martin at martinhjort dot net :)
Avatar billede nico26 Nybegynder
24. august 2007 - 12:04 #2
Hvilket CMS?
Avatar billede terib Nybegynder
24. august 2007 - 12:49 #3
Det er et lille "hjemmebrygget" et hvor tiny_mce bruges som teksteditor.
Siden er der lavet en del moduler der kører sammen med. Ikke super avanceret.
Mvh
Avatar billede olebole Juniormester
24. august 2007 - 19:34 #4
<ole>

Foreligger der dokumentation, datamodel o.lign. for CMS'et? Ellers kan det let blive en bekostelig affære

/mvh
</bole>
Avatar billede decaroaps Nybegynder
24. august 2007 - 19:36 #5
Hej

Det lyder lige som en sag for os :)

Vi sidder til dagligt og udviklet moduler til CMS systemer, og selvfølgelig andre opgaver :)

Du kan fange mig på dn@decaro.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig

Mvh. Dennis Nielsen
Decaro ApS
Avatar billede terib Nybegynder
25. august 2007 - 07:35 #6
-> <ole> nej der foreligger ikke dokumentation - er ikke så avanceret så det bliver næppe en bekostelig affære, eller rettere - bør ikke blive.
Mvh
Avatar billede olebole Juniormester
25. august 2007 - 16:01 #7
Hvis der ikke foreligger dokumentation, er det ikke kodet af en professionel med - og så er den manglende dokumentation blot første vink om skidt arbejde. Godt kodearbejde er altid veldokumenteret, før første tegn skrives  :)
Avatar billede jweber Nybegynder
25. august 2007 - 20:23 #8
Jeg kunne også godt tænke mig at høre lidt nærmere om projektet. Jeg kan kontaktes på http://www.jweber.dk/kontakt.php
Avatar billede terib Nybegynder
26. august 2007 - 09:06 #9
jweber -> har brugt din kontakt, mener ikke sikker på du har fået den - kludder med emailadresse validering.
Mvh
Avatar billede jweber Nybegynder
26. august 2007 - 11:03 #10
Hmm, lyder som der lige skal rettes på, men jo jeg har skam modtaget din mail, og skal nok lige få svaret tilbage senere.
Avatar billede terib Nybegynder
28. august 2007 - 16:17 #11
Hej alle,
Har fået kontakt med en. Takker mange gange for interessen. Er der nogle der vil dele point - så vi kan få lukket, så læg et svar.
Har en fortsat god dag.
Mvh
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. august 2007 - 16:28 #12
olebole>>Har arbejdet en del steder hvor man lägger fint ud med dokumentation osv. Men når projektet er afsluttet og der er gået et stykke tid, kan man kaste den dokumentation i skraldespanden fordi der ikke har väret nogen opfölgning på dokumentationen. Og der har såmänd väret aldeles udmärkede udviklere. Det er bare själdent (desvärre) der bliver afsat/prioriteret tid til opfölgning af dokumentation osv.
Avatar billede olebole Juniormester
28. august 2007 - 16:51 #13
Okay, så må jeg hellere refrasere kommentaren:

Hvis der ikke foreligger dokumentation, lever det ikke op til professionel standard - og så er den manglende dokumentation blot første vink om skidt arbejde. Godt kodearbejde er altid veldokumenteret, før første tegn skrives - og dokumentationen vedligeholdes løbende.
Den programmør, der tror, han kan have en større applikation i hovedet - overskue den - og skrive den effektivt, mangler selvindsigt.

Jeg er udmærket klar over, at det foregår, som du beskriver, rigtig mange steder. Det ændrer dog ikke på, at det er uprofessionelt - tydeligt kan se på resultatet - og er skidt forretning i det lange løb  :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. august 2007 - 17:43 #14
Helt enig olebole, og tror også majoriteten er enige (foruden stressede projektledere og chefer ;o))
Avatar billede terib Nybegynder
29. april 2015 - 20:32 #15
ingen der ville have point. Lukker og tak for kommentarerne.