Avatar billede peterkopi Nybegynder
31. august 2007 - 13:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lægge 1 år til datoer i den aktuelle måned

CPUFAN:

Så er den gal igen cpufan - scriptet (i spm. http://www.eksperten.dk/spm/772754) kan åbenbart IKKE lægge 1 år til datoer i den aktuelle måned, som (indtil i morgen) er august. Gad vide, vhad der sker den 1. september?

Lige nu udskriver scriptet fx 0 måneder og xx dage til de fødselsdage, der ligger i august 2008.

En idé til at løse problemet?
Avatar billede a1a1 Novice
31. august 2007 - 13:22 #1
DateAdd("yyyy", +1, Date.Now())

?
;o)
Avatar billede a1a1 Novice
31. august 2007 - 13:27 #2
eller evt. bare:
DateAdd("yyyy", +1, Now())
Avatar billede peterkopi Nybegynder
31. august 2007 - 15:07 #3
Tak for kommentarerne, a1 :-) Jeg vender lige tilbage i morgen, da jeg er på vej ud ad døren nu...
Avatar billede peterkopi Nybegynder
22. april 2008 - 05:41 #4
Hvis du stadig følger med, a1 - ja, så faldt jeg helt åbenbart ud.

Men jeg har lige tilføjet dit forslag, og får denne fejl:

Microsoft VBScript compilation error '800a0401'

Expected end of statement

/kontakt/faq.asp, line 151

strDays = DateDiff("d", "01-" & Month(Dateofmonth) & "-" & strY, DateAdd("yyyy", +1, Now()) & Month(Dateofmonth) & "-" & strY)) - day(date) + Day(Dateofbirth)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
21. oktober 2014 - 16:18 #5
Oprydning ;-)