Avatar billede dipar11 Nybegynder
18. oktober 2007 - 12:02 Der er 7 kommentarer

Hide IP

Hej

Da jeg ved, at administratoren af et phpBB forum har mulighed for at se brugernes IP adresser, ville jeg høre om der findes nogle metoder hvorpå man kan skjule sin IP adresse?
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2007 - 12:58 #1
Du kan ikke skjule din ip men du kan bruge Torpark eller andre måder at anonymisere dig på. http://www.pcworld.dk/download/11/1539
Avatar billede nva Praktikant
18. oktober 2007 - 12:59 #2
Avatar billede dipar11 Nybegynder
18. oktober 2007 - 13:26 #3
tak for dine links, lige et spørgsmål inden jeg accepterer...er det så ikke muligt, at man fremviser en falsk IP, en som man eventuelt selv kreerer?
Avatar billede nva Praktikant
20. oktober 2007 - 12:42 #4
Nej, det tror jeg ikke du kan - men du kan vise en ip, der ikke lige kan spores tilbage til dig og dermed være anonym.
Avatar billede olebole Juniormester
20. oktober 2007 - 12:46 #5
<ole>

Det er et lidt underligt spørgsmål. Man vil vel ikke forsøge at gemme sin IP for en forum administrator, hvis man har rent mel i posen ... eller?  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede nva Praktikant
24. oktober 2007 - 09:32 #6
Tid til at lukke?
Avatar billede neontetra Nybegynder
21. august 2014 - 08:59 #7
Ja. Der er forskellige måder at skjule en IP-adresse. En af de bedste måde er at bruge en hvilken som helst IP Hider software. For eksempel kan du downloade Platinum Hide IP. Dette kunne maskere din rigtige IP med en falsk IP. Du kan sikre den ændring i din IP-adresse ved at besøge http://www.ip-details.com/ og have en IP-opslag.