Avatar billede krofar Nybegynder
23. november 2007 - 09:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Scriptfejl, fjern meddelelsen herom

Hvordan fjerner jeg meddelelser om scriptfejl?
Avatar billede goose Nybegynder
23. november 2007 - 09:44 #1
Går du fra du mener i IE?

Funktioner > Internetindstillinger > Fanebladet Avanceret > fjern vinge i Vis meddelse om hver scriptfejl.

/Goose
Avatar billede krofar Nybegynder
23. november 2007 - 09:51 #2
Jeg havde ellers været derinde, jeg så den bare ikke i første omgang, men tak for det.
Avatar billede krofar Nybegynder
23. november 2007 - 09:57 #3
Men jeg får nu stadig en meddelelse om at der er fejl-(
"Der opstod en fejl under kørslen. Vil du søge efter fejlen? Linje: 103 Fejl: Et objekt var ventet.
Avatar billede goose Nybegynder
23. november 2007 - 10:09 #4
Kommer boksen op af sig selv?

Hvis boksen kommer op, så kan du jo fjerne vingen i "Vis altid denne meddelse når en side indeholder fejl".

Du kan ikke undgå advarselsikonet nede i bundlinien.

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
23. november 2007 - 10:10 #5
Iøvrigt, så var det vel bedre at få rettet denne fejl istedet?

/Goose