Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2008 - 22:10 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Min headset microfon virker ikke

Hey har lige købt et nyt headset fra creative, hvor der er en microfon i. Men selv om jeg har slået den til inde i lydindstillinger virker den ikke i nogen programmer. På forhånd tak!
Avatar billede a1a1 Novice
08. januar 2008 - 22:16 #1
har du sat mic. stikket i ;o) ?
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2008 - 22:18 #2
jaja selvfølgelig;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2008 - 22:22 #3
PÅ nogle headsets kan man slukke for mikrofonen på en afbryder på ledningen...

Tjek det...
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2008 - 22:23 #4
det har jeg gjort og den virker verken på on eller off
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2008 - 22:28 #5
Og der er ikke skruet ned i lydindstillinger?

Vi sidder bare og gætter nu...

Skriv lige hvad du selv har tjekket, så vi ikke foreslår det samme :)

Hvad model er headsettet?
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2008 - 22:32 #6
altså i den der lydstyrke i start>alle programmer>tilbehør>underholdning>lydstyrke der har jeg slået alt til og skruet helt op og mit headset er et Creative Fatal1ty Pro Series Gaming Headset
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2008 - 22:34 #7
har testen om den virker i flere forskellige programmer, og det virker ikke. Og har en hp pavilion bærbar, hvis det skulle gøre en forskel.
Avatar billede old-faithful Praktikant
08. januar 2008 - 23:38 #8
I de lydindstillinger du nævner, har du så husket at vælge indstillinger for *indspilning* (og ikke kun afspilning)? Som standard får man vist afspilnings-lydniveauerne. For at ændre på indspilningsindstillinger og optagestyrke, skal du vælge "Indstillinger" og derefter "Egenskaber". Vælg "Indspilning" og tryk på "OK".
Avatar billede martin_moth Mester
09. januar 2008 - 08:32 #9
Måske nogle tips i denne tråd kan hjælpe

http://www.eksperten.dk/spm/739396
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2008 - 14:35 #10
old-faithful: kan ikke trykke på indspilning funktionen er slået fra og ved ikke hvordan man skal kunne slå det til
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2008 - 12:47 #11
hey tak old faithful det du sagde virkede kunne bare ikke trykke på det der indspildning i starten men kom da efter lidt tid ind og nu virker det. Smid et svar og få nogle points
Avatar billede old-faithful Praktikant
12. januar 2008 - 13:41 #12
Okay. Underligt at det ikke virkede til at starte med... Men her et svar!
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. januar 2008 - 20:38 #13
det var jo ligesom det jeg skrev også :D
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2008 - 21:32 #14
det rigtig nok john stigers men du havde bare ikke uddybet det så godt at jeg kunne finde ud af det
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2008 - 21:35 #15
old-faithful grunden til jeg ikke kunne klikke på den til at starte med var at jeg havde ikke bemærket at jeg skulle ændre mixerenhed til audio input
Avatar billede old-faithful Praktikant
13. januar 2008 - 22:21 #16
Muzzy69> OK. Tak for point :-)