Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
09. januar 2008 - 20:32 Der er 1 kommentar

Restblækbeholder i iP8500

Har en iP8500 der har været en tur med Post Danmark hvilket har bevirket at restblækbeholder/svamp er hoppet op og spærrer for noget så det larmer ad h til når der sættes strøm til.
Printeren har haft samme fejl da den kom første gang og da trykkede jeg på et eller andet, men hukommelsen...............
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
31. august 2014 - 09:45 #1
Vil gerne lukke spørgsmålet