Avatar billede delany Praktikant
11. januar 2008 - 14:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Finde driver til lyd

Hej!
Jeg har installeret ny harddisk på min HP desktop og har hentet alle filer fra den gamle harddisk, lige pånær enkelte drivere.
Jeg mangler driver til lyd (multimediekort), ved jeg.
Desuden viser enhedshåndtering, at jeg mangler drivere til netværkscontroller og PCI device.
Er der en læser, der kan anvise mig den mulige placering på den gamle harddisk eller evt. anden løsning?
HP online support har ikke løsningen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. januar 2008 - 14:37 #1
Har du CD'en til dit MB, kan du garanteret finde alle driverne der. Ellers er der program der kan finde din hardware.
Avatar billede madshammer Nybegynder
11. januar 2008 - 14:38 #2
Windows' automatiske updater har ikke en løsning? Kender du navnet på hardwaren, så er der http://www.driverguide.com/

mvh.
madshammer
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. januar 2008 - 14:40 #3
Lavalys, er et OK program. Tror ikke du kan hente gratisversionen på deres hjemmeside mere, men google det eller säg her, så finder du et link.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. januar 2008 - 14:42 #4
Avatar billede osigaard Nybegynder
11. januar 2008 - 15:15 #5
Måske noget af dette kan bruges ?
http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm
Avatar billede delany Praktikant
12. januar 2008 - 12:24 #6
Mange tak for svarene.
Michael Stim kom først med et godt link til program, jeg kan anvende.
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. januar 2008 - 12:43 #7
Samler ikke på point, ellers tak ;o) Læg selv et svar og accepter.
Avatar billede delany Praktikant
15. juni 2014 - 14:39 #8
Spørgsmål lukkes