Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
17. januar 2008 - 15:13 Der er 8 kommentarer

Fordel antenne-signal trådløst.

Jeg har et antenne-kabel i mit hus som jeg gerne vil have fordelt i flere rum (2 etager).
Findes der en ordentlig løsning som er trådløs?
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2008 - 16:20 #1
hvs det var mig ville jeg prøve noget via elkablerne.

http://alatest.dk/netgear_adapter_cpl_200_mb_hdx101/netvaerkskort/Produktanmeldelser/pe-34029902,111

men hvad det koster og om det er svært ved jeg ikke.

opfat det som et foreslag.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2008 - 18:01 #2
glem det overså det var antenne kabel
Avatar billede AnyFellow Mester
17. januar 2008 - 21:31 #3
Jeg undersøgte det for et halvt år siden, og det er kun muligt hvis du køber et trådløst sæt for hvert fjernsyn du vil have signal til.

Du kan købe sæt, hvor tuner-delen er indbygget i senderen, så du slipper for at have f.eks. en video stående tændt.

Så vidt jeg ved findes der ikke et produkt, der kan distribuere antennesignal fra én sender til flere modtagere.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
18. januar 2008 - 15:02 #4
Har du et link til det trådløse sæt med indb. tuner i?
Avatar billede AnyFellow Mester
20. januar 2008 - 21:05 #5
Ja, det var dette sæt:
http://www.av-cables.dk/traadloes_lyd_video/traadloes_video/hq_video_24_ghz_traadloest_antenne_avsystem_934_da.html

Vores oplevelse af sættet, var at det i det store hele fungerede udemærket, dog var fjernbetjeningen ret elendig.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2011 - 08:47 #6
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2012 - 09:05 #7
Uden for debatten

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2012 - 15:17 #8
hjælp til dig er udelukket