Avatar billede mortensen Nybegynder
23. januar 2008 - 17:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Send side med e-mail" fra IE7, er ikke længere muligt ?

I Internet Explorer 7 kan man normalt via "FILER" -> "SEND" mulighed for at: "Send side med e-mail..." samt "Send hyperlink med e-mail..." Disse er nu nedtonet,og kan ikke benyttes.

Jeg benytter Windows Mail samt Vista. Der har ligget en prøveversion af Microsoft Office Professionel 2007 på pc, som jeg har afinstalleret vha "tilføj/fjern". Og tror det har noget med det at gøre.

Er der nogen kloge hoveder der ved om jeg kan få disse meget nyttige fkt igen ved hjælp af nogle indstiller. Enten i IE7  eller Windows Mail.
Eller kan jeg reparere enten IE7 eller Windows Mail, som man kunne i outlook (hjælp -> find og ret fejl..)?
Avatar billede mortensen Nybegynder
23. januar 2008 - 17:02 #1
indstiller = indstillinger
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
23. januar 2008 - 23:56 #2
Prøv at resette standardprogrammet til e-mail. Kontrolpanel -> Standardprogrammer.
Avatar billede mortensen Nybegynder
24. januar 2008 - 07:28 #3
Tusind tak akyhne. Det virker. Herligt. Læg et svar
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
24. januar 2008 - 07:58 #4
Ok
Avatar billede zipler Nybegynder
23. juni 2009 - 00:39 #5
Da jeg efter dette svar stadigvæk havde problemer.
Citat:
I Internet Explorer 7 kan man normalt via "FILER" -> "SEND" mulighed for at: "Send side med e-mail..." samt "Send hyperlink med e-mail..." Disse er nu nedtonet,og kan ikke benyttes
Citat slut
Jeg har Vista med IE 8 og live mail.
Kunne ikke få (angiv dine standardprogrammer) til at virke.
Så fiflede jeg selv lidt med det, og fand ud af hvis jeg brugte:
Angiv programadgang og computerstandarder. Og valgte konfigurationen Microsoft Windows og ikke trediepart eller brugerdefineret.Og derefter angiv dine standardprogrammer til live mail.
Ja så var problemet løst