Avatar billede dosdesign Juniormester
11. februar 2008 - 17:37 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Gendan slettet mail

Hej

Jeg har været så uopmærksom at jeg har slettet en MEGET vigtig mail som lagde i indbakke og derefter tømt slettet post - kan man gendanne denne mail ?
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2008 - 17:54 #1
det tror jeg men er ikke sikker.

jeg har gendannet et hel partition med programmet

recover my files - det tager tid men 99.99 % blev gendannet men det kræver at du ikke rører for meget i pc.

http://www.recovermyfiles.com/

det skal ikke være sharewate men en fuld verion - kan ikke lige huske hvad min hedder men det er en ældre version
Avatar billede leif Seniormester
11. februar 2008 - 21:54 #2
Hej dosdesign,

Må jeg henlede opmærksomheden på http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=dosdesign&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Overvej at få afsluttet en del af dem

Hvis du så gad at fortælle os sådanne ting som hvilket mailprogram du bruger ?
Avatar billede dosdesign Juniormester
11. februar 2008 - 22:14 #3
outlook ekspress
Avatar billede dosdesign Juniormester
11. februar 2008 - 22:20 #4
Jeg har aldrig fundet ud af hvordan man lukker et spørgsmål andet end accepter folks svar (også selvom man ikke har fået et svar man kan bruge) jeg har lige tjekket de 5 indlæg med gule flag jeg havde og accepteret de svar der var - Er det nok ??? Ellers vil jeg gerne vide hvordan man kan se hvilke af ens indlæg der ikke er afsluttet og hvordan man gør ?
Avatar billede leif Seniormester
11. februar 2008 - 22:31 #5
Hvis du har modtaget en løsning på problemet anmoder du personen/personerne om at ligge et svar (Gør de ikke dette inden for rimelig tid, så smider du selv et svar med begrundelse som du efterfølgende accepterer). Har du selv fundet løsningnen eller har du ikke modtaget en brugbar løsning ligger du selv et svar med begrundelse og bagefter accepterer dette
Avatar billede dosdesign Juniormester
11. februar 2008 - 23:00 #6
jo jo men hvordan kan man se om en tråd skal afsluttes hurtig (gider ikke sidde og lukke og åbne 70 tråde og se om man kan klikke på accepter) - Skal man bare tage dme med gul flag ??? Kan du se nu om jeg har åbne spørgsmål tilbage, som jeg skal lukke ? og hvordan
Avatar billede leif Seniormester
11. februar 2008 - 23:07 #7
Du har spørgsmål tilbage fra 2003, hvis du ikke gider at åbne 70 spørgsmål nu, det burde du nok have tænkt på noget før
Avatar billede dosdesign Juniormester
12. februar 2008 - 08:13 #8
Skal man bare tage dem med gul flag ??? Kan du se nu om jeg har åbne spørgsmål tilbage, som jeg skal lukke ? og hvordan
Avatar billede leif Seniormester
12. februar 2008 - 08:51 #9
Du har stadig 74 spørgsmål så ja, men du er nød til at kigge dem igennem selv. Jeg konstarer blot at du har 74 spørgsmål åbne og det er det eneste jeg fortæller dig. Du kan jo undlade at gøre noget ved det, men jeg må indrømme at lysten til at hjælpe bliver mindre når de har spørgsmål fra 2003 som ikke er afsluttet. Læs hvad jeg skrev 11/02-2008 22:31:02
Avatar billede dosdesign Juniormester
12. februar 2008 - 09:20 #10
Hvorfor er de åbne min spørgsmål - hvordan kan du se de er åbne ???
Avatar billede leif Seniormester
12. februar 2008 - 09:36 #11
http://expfaq.dk/hvad_betyder_flagene#hvad_betyder_flagene

Åbne på den måde at der stadig kan ligges svar.
Avatar billede ravnemor Juniormester
13. februar 2008 - 21:10 #12
Eneste mulighed er webmail hvis den stadig ligger der
Avatar billede dosdesign Juniormester
13. februar 2008 - 21:34 #13
tror ikke lige den ligger i webmail når den er læst i outlook. Hvad er der galt med at have spørgsmål der ikke er lukket ???? Hvem kan det skade ??? Jeg har 203 spørgsmål og mange er der ingen der har svaret på endnu (dvs svar jeg kan bruge) og så skal jeg da ikke bare skrive et svar selv og accepterer det ??? Det giver ingen mening - og hvorfor er det altid de samme som skal kommenterer at man har spørgsmål liggende, som er åbne ??? Måske andre også søger efter svar og vil læse lidt i mine spørgsmål ? og hvis jeg går ind og lukekr dem, er de der vel stadig og fylder eller hvad?

Men jeg kan heller ikke se hvilke af mine der er åbne - p.t synes jeg ikke der er gule flag (hvilket betyder åben efter min opfattelse, ret mig ellers)
Avatar billede leif Seniormester
13. februar 2008 - 21:55 #14
Du kan jo også lade være med at gøre noget ved dem, men du har jo tydeligvis ikke læst det link du fik !

Alle spørgsmål vil altid være tilgængelige, men det er da rart at få af vide om der blev fundet en løsning enten af dig selv eller andre. Lukket betyder ikke utilgængelig, men blot afsluttet. Når jeg ser din liste ser jeg dem som om at du har mange uafsluttet/uafklaret spørgsmål.
Avatar billede dosdesign Juniormester
13. februar 2008 - 21:57 #15
Det har jeg også, jeg venter da bare på om der en dag måske komemr een der ved det !!
Avatar billede ravnemor Juniormester
13. februar 2008 - 22:03 #16
tror ikke lige den ligger i webmail når den er læst i outlook

Det har ingen sammenhæng....kommer helt an på hvordan din OE er sat op. Men hvis du ikke engang vil forsøge at tjekke webmailen, så tyder det jo på at du ikke vil have hjælp.
Avatar billede leif Seniormester
13. februar 2008 - 22:04 #17
Dvs. du regner stadig med at få afsluttet et spørgsmål som er næsten 5 år gammelt ?

Jeg vil da formode at et problem som er opstået for 5 år siden ikke er tilstede mere (Jeg havde i hvert til fald gjort et eller andet i mellem tiden)
Avatar billede dosdesign Juniormester
13. februar 2008 - 23:32 #18
Jeg ved min webmail hos TDC kun opbevarer emails indtil jeg har læst dem i OE + ja ok det kan godt være der er et spørgsmål der er 5 år gammel - men den kan stadig bruges af andre og hvis jeg ikke har fået svar, skal jeg da ikke skrive et svar som om det er løst - SLUT HERFRA
Avatar billede dosdesign Juniormester
13. februar 2008 - 23:32 #19
Og se jeg lukker !