Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
25. februar 2008 - 15:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ipconfig /all

hej!
når jeg prøver at skrive "ipconfig /all" i Kør-menuen, åbner det lille DOS-vindue, men lukker øjeblikkelig igen. hvad skyldes det? jeg skal bare lige finde den MAC-adresse.
ps, hvordan lukker man et spørgsmål efter at have fået svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
25. februar 2008 - 15:57 #1
Du skal først skrive cmd og klikke ok inden du skriver ipconfig /all

Du lukker spørgsmålet ved at markére mit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
25. februar 2008 - 16:21 #2
ahhhh!!!! selvfølgelig!! mange tak for de altid gode og i høj grad hurtige svar fra jer!
Avatar billede vejmand Juniormester
25. februar 2008 - 17:35 #3
Velbekomme, og tak for point.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 09:50 #4
jamen hvad med resten af dine spørgsmål

http://www.eksperten.dk/profil/uglynakedguy
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
09. januar 2010 - 10:58 #5
hej, jeg fatter ikke det her system: vede stort set alle mine oprettede spørgsmål er der en grøn "dot" ved, og så er de vel afsluttede?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 11:03 #6
http://www.eksperten.dk/spm/857738
hvis du er tilfreds med hans svar accepterer du det.

hvis du ikke er brgrunder du det

lægger selv et svar og accepterer det
sværere er det ikke

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 11:04 #7
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 11:07 #8
alle der er grønne er lukkede
dem der er gule er uopfordrede svar
dem der er grå er nogen man selv skal bede en eller anden om at lægge svar eller lukke med eget svar

nok om det

det er heller ikke mange du har men bare en oplysning til dig om at huske at lukke "gamle" spørgsmål.
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
09. januar 2010 - 11:58 #9
ok, og tak! jeg vil forbedre mig. god weekend.