Avatar billede lounielsen Nybegynder
11. april 2008 - 19:34 Der er 7 kommentarer

Våd mobiltelefon

Hva gør man med en mobiltelefon der er røget i noget vand (i dette telfælde et glas vand)???? det hjælper ikke at ligge den på radiatoreren... ?
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
11. april 2008 - 19:41 #1
1. af med batteriet
2. skil den så meget du kan
3. radiatoren er en god ide
4. lad den ligge et døgns tid
5. kryds fingrene mens du samler den og lader den op
Avatar billede lounielsen Nybegynder
11. april 2008 - 19:45 #2
tusind tak for hjælpen...! prøver ad.
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
11. april 2008 - 19:51 #3
husk nu, ingen strøm på mobilen før du er HELT sikker på at den er tør
held og lykke
Avatar billede lounielsen Nybegynder
11. april 2008 - 20:08 #4
strøm - altså batteri, eller oplader? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2008 - 20:15 #5
Begge dele!
Avatar billede enriko Nybegynder
11. april 2008 - 21:21 #6
jeg har repareret en del mobil telefoner , samt  en del andet ting. Jeg er helt enig med folk der har besvaret dit spørgsmål indtil nu. En rigtig god ide at batterien skal af. og  man skal skille den så meget som man kan . af med covere osv . radiatoren er en god ide . For resten hvis du har mulighed eller kender en der har mulighed skille telefon helt ad så gør det Lad indemaden være i sol lys eller for den sagsskyld på radiatoren eller du kan også lade vandet fordampe sig , vent i god tid. Enhver vanddråbe vil kortslutte  alt hvar der er i vejen (elektrisk)

En skilt telefon kan også blive tørret med hårtørre den virker  også meget godt, bare ikke alt for tæt på . en afstand på ca 10 cm er nok.

Et døgn er ikke nok vil jeg sige hvis du kun kan komme af med coveret. Giv den en uge for at være helt sikker Brug hårtørren  og ret hårtørren mod en åbning på coveren og lade den tørre printet.
Avatar billede KasperNie Nybegynder
17. december 2014 - 21:46 #7
Der er også de nye vandtætte højtalere, som man kan bruge i badet. Min ven fik en fra http://vibrationspeaker.dk/ . Skal i lave en andmeldelse af dem og er de, de nye waterspeakers?