Avatar billede forzadepor Nybegynder
17. april 2008 - 23:17 Der er 3 kommentarer

Trådløst netværk virker ikke

Hejsa.

Jeg sad i dag med min bærbare HP Pavilion dv6300, og surfede rundt på nettet(trådløst), da jeg blev ringet op og skulle ud. Jeg slukkede bærbaren, og da jeg kom hjem 2 timer senere, tændte jeg den igen, og så virkede mit trådløse netværk ikke!! Jeg har absolut INTET rørt ved og så virker det lige pludselig ikke. Hvordan i alverden kan det ske at mit trådløse lige pludselig forsvinder, mens computeren har stået slukket på mit skrivebord i blot 2 timer?

Min computer kan ingen trådløse netværk finde, og derfor trykker jeg på "find ud af hvorfor windows ikke kan finde nogle trådløse netværk" hvor jeg så får svaret: "Computeren har ikke et trådløst netværkskort installeret og konfigureret. Hjælp!

Det skal lige nævnes at jeg har windows vista og at internettet virker fint med kabel.

Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede darrich Novice
21. april 2008 - 15:13 #1
Sluk og tænd din router/access point.
Avatar billede darrich Novice
21. april 2008 - 15:15 #2
hov, der smuttede noget tekst.

Først gå ind i kontrolpanel -> system, og slet eventuelt trådløs kort,
og lad så windows søge efter det igen.

Oplever ind i mellem at outer/access point skal resettes, så prøv at slukke og tænde den også.
Avatar billede darrich Novice
12. juni 2008 - 12:26 #3
fik du det løst?