Avatar billede agentenfradk Nybegynder
03. maj 2008 - 18:12 Der er 7 kommentarer

unlock samsung E330

hey

nogen som ved hvad man skal taste og gøre hvis man skal unlocke en Samsung E330N som er låst til telia? Jeg har en Unlock kode fra telia, men den mobilen kan kun "gemme" når jeg taster koden på  8 cifre..

?? nogen som har prøvet det før evt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2008 - 21:28 #1
Telia kan og skal oplyse dig om fremgangsmåden.
Det er deres lås og de må ikke binde dig længere end 6 mdr. og det gør de hvis de ikke oplyser om den korrekte fremgangsmåde til at få fjernet sim låsen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2008 - 21:29 #2
P.s. husk at det gamle simkort skal sidde i ved oplåsning.

(Godt nye telefoner ikke længere er simlåst!)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2008 - 21:37 #3
Ups! Det er det NYE kort der skal sidde i!!!

P.p.s.
Googlede lidt...

http://www.unlock-samsung.eu/tutorial.php

-----------------------------------------------------------------------

Tag SIM kortet ud af telefonen. Det er vigtigt at SIM kortet IKKE er i telefonen i de følgende trin!!

Tænd telefonen uden SIM-kortet

Indtast

Indsæt dit nye SIM-kort og se om det virker
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
04. maj 2008 - 08:54 #4
Har prøvet den fremgangsmåde, men den virker heller ikke.

jeg har kun telia og 3 kort.

jeg ved ik om E330N understøtter 3 sim kort. Men når jeg sætter det i fryser den b.la.

Så jeg kan ikke prøve med andre sim kort. Men har prøvet med telia og uden mange gange uden held :-(
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
04. maj 2008 - 09:29 #5
Sådan nu virkede det.. Jeg sku helt ind på 3s hjemmeside for at  finde ud af det... syntes det så underligt ud med den lange kode og sådan.. men det virkede..

tak for hjælpen john
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. maj 2008 - 12:24 #6
ok :)

Smider svar hvis du syntes jeg skal have point, men vi kan jo også dele :)
Avatar billede neontetra Nybegynder
09. januar 2015 - 10:16 #7
Hej. du kan låse din Telia netværk låst Samsung E330 sikrere og nemmere at bruge unikke unlock kode. Du kan få den unikke unlock kode til en Samsung E330 fra http://www.prounlocking.com/samsung-e330/rs5wp9/ til en overkommelig pris med en let oplåsning guide. Held og lykke.