Avatar billede ingi76 Nybegynder
10. maj 2008 - 15:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kender i noget program/software som kan dette

Hejsa, jeg leder efter et lille f.x. php software som jeg kan bruge til live text broadcast på nettet. noget lignende som Brondby.com har på sin hjemmeside som liveupdate på deres kampe.

Jeg har nemlig lyst til at lave sådan en liveupdate side på mit holds hjemmeside hvor jeg kan vise live text transmission i ale kampe.

Jeg har prøvet at søge efter et php script men har ikke fundet nogen så hvis der er nogen som kender sådan et venligst giv besked

M.v.h.
Ingi
Avatar billede scorp-d Nybegynder
11. maj 2008 - 21:51 #1
Og du mener ikke noget a la RSS-Feeds?
Avatar billede ingi76 Nybegynder
23. december 2008 - 17:20 #2
Jo muligvis kan man goere det via RSS, jeg taenker mere paa et php script som optaderes automatisk med alle kommentarer
Avatar billede ingi76 Nybegynder
25. april 2015 - 19:23 #3
Lukket