Avatar billede guardiantroll Nybegynder
16. maj 2008 - 11:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opstart af programmer

er der nogen der kender et program hvor man kan vælge i hvilken række følge man starter programmer op? Dette med tanken at man kan få startet flere programmer op (Som i startup), men hvor man selv kan vælge hvilken rækkefølge programmerne starter op.

Håber nogen har erfaring med dette og ved noget jeg ikke ved :)
Avatar billede sleeper Nybegynder
16. maj 2008 - 11:27 #1
startupdelay er genialt til det.
http://www.pcworld.dk/download/5/1626
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2008 - 11:46 #2
startupdelay: Platform: Windows Vista...?
Avatar billede sleeper Nybegynder
16. maj 2008 - 12:20 #3
fungere uporklageligt på XP jeg bruger den på 5 pcer
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2008 - 21:57 #4
Compatible with Windows 98/ME/2000/XP/Vista

;)
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2008 - 23:43 #5
OK. Men det er PCWorld som skriver, at det kun er kompatibelt med Vista - og det var bare dette jeg gjorde opmærksom på.
Avatar billede sleeper Nybegynder
17. maj 2008 - 17:48 #6
Har du prøver programmet? og kan det klare den opgave som du skal bruge det til?
Avatar billede guardiantroll Nybegynder
02. juli 2008 - 21:44 #7
Har endnu ikke haft mulighed for det... Beklager, men havde glemt alt om at jeg havde opgaven her... Jeg vil kigge på det snarest og så se om pointene ikke allerede er givet til dig... hehe.... Vender tilbage...
Avatar billede guardiantroll Nybegynder
23. januar 2015 - 12:25 #8
Jeg har ENDELIG prøvet programmet og det virker fiiiint