Avatar billede d.kryger Praktikant
17. juli 2008 - 08:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webservice i PHP?

Hej eksperter.

Er det nogen som kan forklare mig lidt omkring hvad/hvordan webservice fungerer? Ikke så teknisk men blot lidt om hvad der sker?

Hvis nogle har en link til en meget simpel tutorial, vil jeg også meget gerne have det.
17. juli 2008 - 21:07 #1
Avatar billede d.kryger Praktikant
21. juli 2008 - 15:56 #2
Mange tak for linket, selvom jeg ikke blev meget klogere. Hvis du ligger et svar får du point'ene.
22. juli 2008 - 09:02 #3
Du kan beholde dine point :)

Fortæl hvad du er i tvivl om, så jeg kan hjælpe dig :0)
Avatar billede d.kryger Praktikant
22. juli 2008 - 10:45 #4
Jeg har fundet en anden løsning, så jeg venter med at sætte mig ind i det til jeg skal bruge det næste gang. Ellers mange tak for din hjælp, det kan være at jeg får brug for den senere...