Avatar billede akg Nybegynder
20. august 2008 - 12:16 Der er 8 kommentarer

design, brugervenlighed, underholdning..

Jeg har lavet en albumcover quiz, hvor det gælder om først at gætte alle titlerne ud fra et udsnit af 45 albumcovers.

Jeg vil gerne have lidt feedback, især på menu'en for forrige runder, som i finder under "sepoint" og tryk "forrigerunder" i toppen.

Håber det kan dræbe nogle kedelige timer på nettet.

www.coverquiz.dk
Avatar billede w13 Novice
20. august 2008 - 12:23 #1
Synes det er rigtig godt sat sammen. God overskuelighed - man behøver ikke sidde og regne ud, hvordan det fungerer, da det giver sig selv.
Avatar billede akg Nybegynder
20. august 2008 - 12:33 #2
Tak for det! ser vi dig i kampen om toppen af podiet så? :)
Avatar billede w13 Novice
20. august 2008 - 12:33 #3
Muligvis når jeg ikke er på arbejde. :P
Avatar billede akg Nybegynder
20. august 2008 - 12:40 #4
hehe, lyder godt - toppen af de 2 første runder har været præget af et tæt lille hold :) De trænger til lidt konkurrence! Husk det er udelukkende danske kunstnere denne gang.
Avatar billede gonad Nybegynder
27. august 2008 - 12:50 #5
Jeg synes at det virker fint - jeg har dog et forslag:

Når man starter quiz'en uden at være logget ind, så står der bare i tekstfeltet "Du er ikke logget ind". Det ville være smart, hvis der var et link til "log ind", så man ikke skal trykke tilbage...
Avatar billede morten-markussen Praktikant
07. september 2008 - 12:00 #6
Fin side, dog med små fejl som jeg kan se gonad også har bemærket sys dog ikke der bure være mulighed for at kunne se nogen covers med mindre man er lokket ind  for man kan i bund og gund gå ind og se alle covers  og der efter tage quizen

men ellers en fin side
Avatar billede akg Nybegynder
07. september 2008 - 17:24 #7
Forstår godt hvad i mener, men det er ikke sådan at man kan "snyde" med at se alle covers'ne og derefter tage quizzen. For tiden man vinder på er fra runden er sat igang og ikke om du bruger 1 minut på at taste svarene ind.

Så det er hurtigst om at gætte billederne efter quizzen er sat igang
Avatar billede morten-markussen Praktikant
23. juli 2014 - 00:42 #8
husk at luk spørgmålet