Avatar billede ravnemor Juniormester
12. september 2008 - 19:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samle klip i Nero

En lidt kompliceret sag:

Jeg en film 2 gange.

1. hele filmen i knap så god kvalitet
2. halv film i bedst kvalitet

Nu vil jeg gerne have den 2. film og sætte det af den 1, film foran som mangler og må så nøjes med en anelse dårligere kvalitet. Jeg har delt den 1. del lige præcis der hvor 2. film begynder. Dvs. jeg har 2 filer nu.

Hvordan kan jeg samle de to klip til 1 i nero, så jeg ikke behøver at starte min film 2 gange på min dvd for at se det hele.

Håber i kan følge mig.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2008 - 08:57 #1
De skal joines sammen først, du søger på nettet efter, join "filendelse" hvor filendelse er navnet på din fil, fx Avi mpg, eller andet,så finder du det program du vil bruge, når de så er sat sammen, kan du lave en Dvd i Nero
Avatar billede summer Mester
13. september 2008 - 10:35 #2
Nero Vision - Lav din egen DVD Video - Sammenlæg de forskellige filer - brænd
Avatar billede ravnemor Juniormester
14. september 2008 - 00:00 #3
Tak for hjælpen summer. Det virkede perfekt.

Har prøvet den metode før, men så viste den bare hvad der lå foran mit webcam. Det har pillet fra i mellemtiden.

Jeg havde også samlet filerne før i et andet program, men det kom ikke til at virke ordentligt i Nero, når jeg skulle lave afsnit.

Læg et svar summer.
Avatar billede summer Mester
14. september 2008 - 09:08 #4
Fint at du fik det venete resultat.