Avatar billede freia Nybegynder
11. oktober 2008 - 20:32 Der er 9 kommentarer

google oversættelse

hej
jeg mangler oplysning om hvordan jeg bruger googles automatiske oversættelse, jeg kan ikke få den til at virke.
jeg har en fransk webside, en brugsanvisning, jeg skal have oversat til dansk
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2008 - 20:45 #1
Forvent ikke 100% korrekt oversættelse http://translate.google.com/translate_t?sl=da&tl=en#
Avatar billede gunfar Nybegynder
11. oktober 2008 - 22:33 #2
tak for et godt input
Avatar billede peterkopi Nybegynder
12. oktober 2008 - 01:53 #3
helgec's link vil forhåbentlig give dig en dansk til engelsk oversættelse af den tekst du smider ind i tekstfeltet. Men da du ber om en fransk til dansk, er linket forkert - og så tror jeg i øvrigt heller ikke du skal forvente dig alverden af denne herhttp://translate.google.com/translate_t?sl=fr&tl=da#
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2008 - 06:52 #4
"helgec's link vil forhåbentlig give dig en dansk til engelsk oversættelse af den tekst du smider ind i tekstfelte" Mon ikke spørgeren selv kan fatte at bruge "Drop down" pilene til at ændre sprog på
Avatar billede peterkopi Nybegynder
12. oktober 2008 - 15:49 #5
Jo, det kan du selvfølgelig have ret, helgec. Men ikke ALLE er lige opmærksomme Internetbrugere. Så det var sådan set kun en venlig ment kommentar til freia ;-)
Avatar billede freia Nybegynder
23. oktober 2008 - 22:50 #6
nu har jeg prøvet, men det virker slet ikke, der kommer godt nok en besked om, at denne side er oversat til dansk foroven, på websiden, men teksten er stadig på fransk
det jeg mangler er en brugsanvisning til et tørreskab. enten på www.brandt.com
eller www.driron.fr
Avatar billede olebole Juniormester
23. oktober 2008 - 23:20 #7
<ole>

Altså når jeg paster denne sætning ind i boksen under 'Oprindelig tekst':
    Découvrez toutes nos offres Commerciales...

- og trykker 'Oversæt', så står der:
    Opdag alle vores tilbud ...

- til højre for boksen ... under 'Oversættelse: Fransk » Dansk'. Det er da ikke helt galt  =)

Jeg kan ikke kopiere teksten fra www.driron.fr - og jeg gider ikke skrive den af. Det må du selv klare  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede gunfar Nybegynder
23. oktober 2008 - 23:45 #8
Sèche-linge

Confort d'utilisation = Brugervenlighed

Réglage de la température de séchage: Non
Voyant de réservoir plein: Oui
Départ différé: Choix fixes
Durée maximum de départ différé en H: 24
Indicateur digital du temps restant: Oui
Indicateur de fin de cycle: Buzzer
Arrêt positionné:
Sélection de la durée de séchage: Temps
complémentaire
Kit de vidange directe: Oui
Contrôle d'humidité: Par mesure humidité

==  Oversættelse: Fransk » Dansk

Indstilling af tørringstemperaturen: Ingen
LED fuld tank: Ja
Start forsinket: Choice fast
Største forsinket afgang H: 24
Indikator digital resterende tid: Ja
Indikator udgangen af cyklus: buzzer
Stop placeret:
Valg af varighed Tørring Time
Supplerende
Kit drain direkte: Ja
Fugtighed kontrol: I luftfugtighed

ja nu har jeg prøvet at plukke i teksten fra Brandt

men ved ik om det er rigtiog  altså oversættelsen,,,..men det kan lade sig gøre
Avatar billede gunfar Nybegynder
27. december 2008 - 17:41 #9
er denne side færdig