Avatar billede nipu Nybegynder
07. november 2008 - 16:45 Der er 13 kommentarer

Delemappe mellem 2 pc'er på samme router

Hey

Hvordan laver man en delemappe mellem to pc'er på samme router?
Send meget gerne en guide til det

På forhånd tak
Avatar billede sleeper Nybegynder
08. november 2008 - 08:35 #1
Bruger du windows Vista eller Windows XP eller hvilket OS benytter du?
Avatar billede namgrab Juniormester
09. november 2008 - 18:45 #2
Hej,
den her hopper jeg lige på også - og så er der points fra mig også, hvis der opnås en løsning.  KAN MAN DET ELLER SKAL JEG OPRETTE ET LIGNENDE SPØRGSMÅL????
<til orientering har jeg kæmpet med at 'få fat' i filerne. Begge computere er 'synlige' i oversigten over netværk, men ved forsøg på  (på pc2)at få fat i filerne fra pc1 kommer der en fejlmeddelelse om at der er en fejl i pc1!
pc 1 er XP og pc2 er Vista.
en slags guide vil være meget værd :-)
Avatar billede namgrab Juniormester
02. december 2008 - 15:30 #3
nipu -har du fået løst dit problem? Jeg har fået mit lignende problem løst inkl. tilokobling af printer (trådløst) via XP-printeren (stationær) og det funker bare. En god fremgangsmåde er at anskaffe eller låne (biblioteket) de LIBRIS manualer for hhv. netværk m. XP og Netværk m. VISTA, som er fortrinlige. Det begge guides, som er let tilgængelige.
Avatar billede sleeper Nybegynder
02. december 2008 - 15:48 #4
Avatar billede namgrab Juniormester
02. december 2008 - 16:09 #5
Dine forslag ser ud til (ved et hurtigt look) at være mere prof end de af mig nævnte. Men jeg kom godt igennem med LIBRIS hefterne og alt kører som det skal.
Gud ved om nipu har fået løst sit problem - det er jo temmelig gammelt efterhånden!
Jeg husker at der skal oprettes et separat spørgsmål i de tilfælde, hvor flere spørgsmål skulle kollidere.
Avatar billede namgrab Juniormester
02. oktober 2010 - 11:05 #6
lukkes i forb. m. oprydning
Avatar billede namgrab Juniormester
02. oktober 2010 - 11:11 #7
lukkes
Avatar billede namgrab Juniormester
29. november 2012 - 16:39 #8
forsøger at lukke denne tråd, men foreløbig uden held
Avatar billede namgrab Juniormester
29. november 2012 - 16:45 #9
færdig
Avatar billede namgrab Juniormester
28. juli 2014 - 10:08 #10
Prøver igen igen at lukke - ellers opgiver jeg og venter på assistance til at lukke korrekt
Avatar billede namgrab Juniormester
12. februar 2015 - 18:02 #11
Er der nogen der kan hjælpe med at lukke denne tråd?
Avatar billede namgrab Juniormester
22. september 2015 - 14:26 #12
så prøver vi igen igen igen - luk denne tråd
Avatar billede namgrab Juniormester
19. januar 2016 - 16:08 #13
prøver igen at lukke