Avatar billede reneh Nybegynder
22. november 2008 - 11:04 Der er 7 kommentarer

fil til USB port

Hejsa
Er der en der kan hjælpe.
i forbindelse med mit arbejde har jeg brug for en men måde at kopier en fil f.eks ned på en USB Flash men. på en mem måde.
Jeg have forstillet mig at f.eks udskriv og så vælge USB lige som man gør til Abobe.
Kan det lade sig gøre.
Avatar billede hcma Novice
22. november 2008 - 11:30 #1
find din fil i stifinderen -> Højreklik -> Send til -> og så skulle du gerne kunne sende til din USB.

hvis det er en fil du arbejder på, kan du jo bare vælge at gemme til USB
Avatar billede reneh Nybegynder
22. november 2008 - 11:44 #2
hej
Ok, den kender jeg godt.
På mit arbejde arbejder vi med touch panel med xp på. der har jeg ikke mulighed for at højre klikke, så jeg tænkte at man kunne "oprette" en usb stik som printer for at gøre det nemmer for mig
Avatar billede hcma Novice
22. november 2008 - 12:16 #3
så er jeg lost. havde det været en *.pdf printer, var det straks noget andet ;o)
Avatar billede jokkejensen Novice
22. november 2008 - 14:51 #4
Hvis du har den filen åben, og vil vælge "udskriv", kan du lige så godt tage "gem som"..

Jeg tror ikke på det andet vil lykkedes dig.
Avatar billede milter Ekspert
22. november 2008 - 21:06 #5
Hvad med Windowstast+E (åbner Stifinder) > Træk filen over på USB-drevet.
Avatar billede milter Ekspert
22. november 2008 - 21:55 #6
Ved nærmere eftertanke virker det nok heller ikke særligt godt, hvis filen er åben ;-)

Kan dit touch panel virkeligt ikke konfigureres til højreklik?
Avatar billede reneh Nybegynder
05. februar 2015 - 14:22 #7
tak