Avatar billede pillpopper Nybegynder
18. januar 2009 - 08:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mobil er bedst - IPHONE A88 el. XPHONE

Hej jeg vil høre om der er nogle med forstand og evtu. har prøvet disse disse 2 nye mobiler, da jeg står og skal vælge i mellem en IPHONE A88 eller den nye EXPHONE.?

Kan man benytte MSN på dem da det er en vigtig ting jeg skal bruge på min kommende nye mobil.

Hvad er forskellen på disse 2 mobiler.?

Samt er den ene model bedre og hvis JA det er den.

Hvad er så forskellen og hvilken en vil I anbefalde mig.?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
18. januar 2009 - 11:47 #1
-
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. januar 2009 - 13:51 #2
Ved du hvad en exphone er?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2009 - 14:04 #3
pillpopper find lige et billee af en exphone....
Avatar billede geforce3 Praktikant
18. januar 2009 - 14:18 #4
Skal sige jeg ikke har prøvet nogen af dem. Men så vidt jeg lige kan forstå på nettet, så er A88 en kopi af en iPhone? og ExPhone er brugte telefoner.. eller er jeg helt galt på den?

Tror da hvis jeg endelig skulle have sådan noget med touch, så ville jeg da købe en original :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2009 - 14:28 #5
Tror du har ret - det er også den konklusion jeg kom frem til da jeg googlede...
Avatar billede pillpopper Nybegynder
18. januar 2009 - 17:29 #6
hej gforce3´´ nej jeg har aldrig hørt udtrykket "XPHONE" før derfor spørger jeg:)

Ang. A88´´ ja det er en kopi af IPHONE, men der skulde være de samme muligheder i som den orginale IPHONE (men hvad ved jeg om det da det jo somsagt er en kopi af IPHONE).  Men så kommer jeg til en mobil der hedder XPHONE (Og jeg tænker hvad er det og selve forskellen på dem)

Her er et link til det således I kan se hvordan den såkaldte XPHONE ser ud.

her er et billede af den: http://www.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?IDI=558804702

O.B.S jeg kunne ikke finde på at betale den pris for den som står pt. som er lidt over 1300 kr. incl fragt.
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2009 - 10:28 #7
iphone og jphone er det samme
Avatar billede pillpopper Nybegynder
20. januar 2009 - 03:25 #8
jphone? mener du ikke xphone som det link jeg referer til.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2009 - 10:11 #9
Nej han mener Jphone - der findes jo tusindvis af Iphone kopier....
Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. januar 2009 - 19:38 #10
okay´´ skal jeg kort sagt forstå at ALLE de mobiler der ikke hedder IPHONE er en kopi af den orginale IPHONE, men bare kaldt andet foran som feks. XPHONE JPHONE o.s.v ?

Hvad ville I gøre hvis det var Jer der skulde købe en IPHONE. Købe den som uorginal eller som orginal.?

Hvis det er orginal, hvorfor så en orginal i forhold til en uorginal.?

Og hvad er der i den uorginale XPHONE, som der ikke er i den orginale XPHONE.??
Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. januar 2009 - 19:41 #11
jeg opdaget lige en stavefejl her: Og hvad er der i den uorginale XPHONE, som der ikke er i den orginale XPHONE.??

Jeg mente naturligvis en "IPHONE" og ikke en XPHONE.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
28. januar 2009 - 11:56 #12
Er der ikke nogle med en forklaring på mine spørgsmål.?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
28. januar 2009 - 11:59 #13
Jeg skal nemlig bare have afsluttet mit/mine spørgsmål hurtigt så ALLE er velkommen til at give deres bestyr med.

HUSK: Jeg har spurgt om den kan bruges til MSN/Messenger. (Så jeg kan tale med mine kontakt personer som selv sidder foran deres Pc og skrive sammen med dem.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
01. februar 2009 - 15:56 #14
stadigvæk ingen der ved noget??
Avatar billede pillpopper Nybegynder
05. august 2010 - 05:01 #15
da der ikke er kommet svar p¨mit spørgsmål går jeg ud fra at der ikke er nogle der ved dette.

Så jeg lukket dette spørgsmål.