Avatar billede morgel Nybegynder
16. februar 2009 - 23:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med netværk

Hej,

Problem: min pc har pludselig fået en dårlig vane med at stoppe adgangen til internettet. Når jeg genstarter er der ingen prblemr i et stykke tid, hvorefter jeg igen ikke kan få fat på nettet gennem IE, Opera, firefox. I status-linen forsøger den at koble på via en ip adresse og ingenting sker. Det skal siges at der ikke er nogle problemer med mail og online spil og at netværket umiddelbart er koblet på min router. Problemet opstår både via trådløs og kabel forbindelse.
Nogen der ved hvad der sker her?
Avatar billede morgel Nybegynder
17. februar 2009 - 23:05 #1
Når jeg prøver at diagnosticere/reparere får jeg nogle gange følgede medelelse: www.google.dk er ikke konfogureret til at oprette forbindelse på port "world wide web-tjeneste(HTTP)" med denne computer.

Hmm - jeg forstår det det ikke, - hjælp!
Avatar billede sleeper Nybegynder
18. februar 2009 - 20:57 #2
Det lader til, at et program på din computer blokkere for internettet, det er dog lidt underligt at der stadigvæk er hul igennem til mailen.

Hvilke sikkerhedsprogrammer bruger du? jeg har personligt mange problemer med Panda Antivirus(alle 2008 modellerne) at de blokkere for nogle af de brugere jeg hjælper i hverdagen.
Avatar billede morgel Nybegynder
06. oktober 2013 - 01:28 #3
smid et svar!
Avatar billede morgel Nybegynder
06. oktober 2014 - 23:05 #4
Lukker