Avatar billede taae Juniormester
18. februar 2009 - 22:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad er radio spektrum

Jeg vil vide om der på dansk findes en "artikel", som forklarer hvordan radio spektrum er opbygget og hvad de betegnelser betyder som anvendes inden for dette område....

Hvornår bruger man GHz, MHz etc ????
Avatar billede hearnz Nybegynder
18. februar 2009 - 23:00 #1
her er ihvertfald et billede af spektret men forklaringen er ikke særlig detaljeret..

http://da.wikipedia.org/wiki/Elektromagnetiske_spektrum
Avatar billede taae Juniormester
19. februar 2009 - 21:39 #2
Jeg har været inde på wikipedia og se dette billede, men jeg syns stadig ikke jeg på stående fod har et overblik over dette...

Hvis andre kan bidrage med noget, må de gerne skrive ind.
Avatar billede taae Juniormester
04. maj 2016 - 12:48 #3
.