Avatar billede a30dan Nybegynder
10. marts 2009 - 11:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nyt videokamera

Hej,

Jeg skal til at købe et digitalt videokamera, er total newbie, og vil i den forbindelse hører jeres anbefalinger.

Mit budget ligger imellem 2-3000 kr.

Som udgangspunkt tænker på at købe et med flash-hukommelse, men modtager gerne andre bud.
Jeg har ikke planer om at skulle "nørde" for meget med det, og min kone skal også kunne finde ud af det, så simpelt er et plus...

Håber der er nogle, som vil komme med nogle gode input.

På forhånd tak...
Avatar billede RocketScience Nybegynder
02. april 2009 - 13:09 #1
Jeg søger samme svar.

Jeg var ude efter en kamera som kunne brænde direkte til dvd for at være fri for overførsler til pc mm. Jeg (og konen) får det aldrig gjort. Men når jeg læser om dem så virker de klodsede og ustabele.

Jeg er ude efter en nem hjemmeløsning. Er der nogen som kan forslå en system hvor man kopier direkte fra kamera til en harddsik som er tilsluttet fjernsynet, så man er fri for PC-elementet?
Avatar billede a30dan Nybegynder
23. juli 2015 - 15:40 #2
lukker