Avatar billede mille1234 Nybegynder
23. marts 2009 - 20:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er kommet til at afinstallere min lydenhed

Hej Alle derude

Jeg har ved en fejl under en oprydning i mine programmer kommet til at slette min lydenhed. Jeg har prøvet at tilføje hardware og doanloade driver jeg kunne se jeg manglede. Når jeg undersøger codecs til lydenheder siger den at den virker korrekt, men placeringen er ukendt og den virker ikke!

Nogen der ved hvad jeg kan gøre???? Jeg har xp..

På forhånd tak

Hilsen Mille
Avatar billede haverslev Novice
23. marts 2009 - 20:50 #1
nemmeste pt:

Systemgendannelse:
Klik på start, klik på programmer, klik på tilbehør, klik på systemværktøjer, klik på systemgendannelse, marker "Gendan computeren". klik på næste og vælg en "fed" markeret dato, (før problemet opstod) og klik på næste. Den genstarter og gendanner pc`eren.  Når den har gjort det, kommer der en boks, som klikkes OK på.  Det er muligt at fortryde gendannelsen, ved at gå ind i "systemgendannelse" og klik på fortryd sidste gendannelse.
Avatar billede mille1234 Nybegynder
23. marts 2009 - 20:56 #2
okay tak skal du have

Men skal så ikke lave en backup af alle mine dokumenter, så dokumenter tilføjet efter den pågældende dato ikke går tabt?
Avatar billede haverslev Novice
23. marts 2009 - 21:08 #3
Nej, arbejde i f.eks wor, Exel ændres ikke.
Men programmer der er installeret efter den dato du stiller tilbage til, forsvinder.
Som ordet siger "Systemgendannelse" - så er det kun ændrinegr i noget der vedrør styresytemet og f.eks programmer der er installeret er en ænding i sytemmet - hvorimod et word dokument er en fil i et program, nemlig office. :)

Selvom denne er til Vista (kunne ikke lige finde den til XP)
så er det fuldstændig det samme der udføres:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/Help/d2c85f69-c062-49a5-8ccc-27af998b4fed1030.mspx
Avatar billede haverslev Novice
23. marts 2009 - 21:11 #4
Stavefejl koster ikke ekstra :)
Avatar billede mille1234 Nybegynder
23. marts 2009 - 21:36 #5
super - tusind tak! det prøver jeg.
Avatar billede haverslev Novice
23. marts 2009 - 21:42 #6
Hm, det var ikke dig der skulle lægge et svar og acceptere det!

"Svar" er til en korrekt løsning på problemet og det skal du så acceptere :)
Avatar billede mille1234 Nybegynder
23. marts 2009 - 22:12 #7
hehe.. det er første gang jeg er herinde, så ved ikke helt hvordan det fungere..

Men i hvert fald så virkede systemgendannelsen! Tusind tak!