Avatar billede greco Nybegynder
25. marts 2009 - 09:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke vælge at anvende offlinefiler i Windows XP??

Hej

Jeg har netop opdateret min computer, der kører Windows XP, så den skulle være helt "windows up-to-date". Alligevel kan jeg ikke vælge i mappeindstillinger at anvende offlinefiler, ligesom jeg ellers kan på min anden Windows XP-computer??
Avatar billede khawk2k Nybegynder
25. marts 2009 - 17:46 #1
Det kan være fordi du har sat hurtigt brugerskift til. Den indstilling er desværre inkompatibel med offlinefiler.
Avatar billede greco Nybegynder
11. maj 2009 - 22:20 #2
hvordan slår jeg det fra?
Avatar billede khawk2k Nybegynder
11. maj 2009 - 23:03 #3
start -> kør -> control userpasswords -> skift måden, hvorpå brugere logger af eller på.

Alternativt gå ind i kontrolpanel -> brugerkonti -> skift måden, hvorpå brugere logger af eller på.
Avatar billede greco Nybegynder
02. juni 2014 - 10:40 #4
Forældet, tråden lukkes.