Avatar billede Slettet bruger
01. april 2009 - 17:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Turbo Sim til Iphone 3G.

Hej er der nogle her der vil købe et Turbo-sim kort du skal  bare sætte sammen med dit sim kort, og så bilver din iphone unlocket på under 30 sekunder.  Skriv hvis i er interesseret.
Avatar billede nfunlock Nybegynder
01. april 2009 - 18:14 #1
hej

iphone bliver ikke unlocket med et turbo sim kort men det gør at din iphone kan bruges med alle simkort i så længe turbo sim kortet sider i din iphone under det simkort du vil benytte

så snart du fjerner turbo sim kortet fra din iphone er den stadig simlåst
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2009 - 18:54 #2
.
Avatar billede Fanc Nybegynder
17. maj 2009 - 17:49 #3
Hvor meget vil du have for det?
Avatar billede Fanc Nybegynder
17. maj 2009 - 17:49 #4
Hvad vil du hVE FOR DET?
Avatar billede Fanc Nybegynder
17. maj 2009 - 17:50 #5
Hvor meget vil du have for det?
Avatar billede Fanc Nybegynder
17. maj 2009 - 17:54 #6
Hvor meget vil du have for det?
Avatar billede iphoneunlocking Nybegynder
30. juni 2009 - 18:10 #7
Hejsa.

Har 200 af dem.

100,- pr. stk

Vi kan også bare tilbyde at unlocke din iPhone rigtigt.

www.iphoneunlocking.dk
Avatar billede neontetra Nybegynder
24. januar 2015 - 12:56 #8
Den sikreste og nemmeste måde at låse en iPhone er at bruge remote oplåsning service. Du kan få fjernbetjeningen oplåsning service for en iPhone fra http://www.superunlockcodes.com/apple/rs5wp8/ til en overkommelig pris med en let oplåsning guide. Held og lykke.