Avatar billede Quinlan Nybegynder
09. april 2009 - 01:12 Der er 10 kommentarer

Opdaterings problemer

Hej jeg har lidt problemer med at hente opdateringer til min Vista Ultimate 64bit PC.

Jeg har åbner Windows Update siger den at der er nye opdateringer tilgængelige (også nede i højre hjørne). Når jeg så vælger hent opdateringer, kommer der en lille boks op nederst i højre hjørne som siger at Windows kan ikke søge efter opdateringer, samtidig med at den i Windows Update billedet bare skriver forbereder installation uden at der sker mere.

Hvad kan jeg gøre for at få fikset dette problem?

Mvh MHB
Avatar billede off-line Nybegynder
09. april 2009 - 01:39 #1
Avatar billede off-line Nybegynder
09. april 2009 - 01:41 #2
Måske har du brug for vejledningen?1.
Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.
7. Nu burde du kunne installere de opdateringer.
Avatar billede f-arn Guru
09. april 2009 - 05:36 #3
Det virker ikke på vista.

Hent denne: http://www.kortelinks.dk/?HPOOH

Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg Kør som administrator.
Tjek Windows Update.
Avatar billede Quinlan Nybegynder
09. april 2009 - 10:56 #4
@ f-arn, hentede filen og gjorde som du foreslog. I cmd'en skrev den at de forskellige ting var lykkedes, men det har desværre ikke ændret på at den sige at den ikke kan søge når man har klikket hent opdateringer :S

/MHB
Avatar billede f-arn Guru
09. april 2009 - 11:45 #5
Har du lagt mærke til om det er en bestemt opdatering den går i stå ved?
Er det et pludseligt opstået problem?
Avatar billede b-and Novice
09. april 2009 - 14:33 #6
Dette fix er til Vista

1. Download denne fil.
http://www.kortelinks.dk/?HPOOH
2. Højreklik på WindowsUpdate-Reg.cmd og vælg Kør som administrator.
3. Tjek Windows Update.

Hjælper det ikke - så prøv følgende > http://support.microsoft.com/kb/943144/da
Avatar billede Quinlan Nybegynder
09. april 2009 - 15:08 #7
Det er nedenstående opdateringer der konstant mislykkedes. Fik de første mislykkede forsøg den 25703-09.

Sikkerhedsopdatering til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB957095)

Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 og .NET Framework 3.5 Family Update (KB951847) x64

Opdatering til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB954366)

Samlet sikkerhedsopdatering til ActiveX Killbits til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB953839)

"Definition Update for Windows Defender - KB915597 (Definition 1.55.1119.0)

Installationsdato: ‎07-‎04-‎2009 02:27

Installationsstatus: Fuldført"

Opdateringer til Windows Defender fuldfører uden problemer, når den opdatere efter jeeg vælger luk computeren
Avatar billede f-arn Guru
10. april 2009 - 10:02 #8
Hvad bruger du af sikkerheds programmer. Du kan prøve at hente "System Update Readiness Tool": http://support.microsoft.com/kb/947821
Avatar billede Quinlan Nybegynder
13. april 2009 - 21:13 #9
Hej igen, her i påsken er det på mystisk vis lykkedes mig at søge efter og installere opdateringer på min computer.

Har ikke gjort noget andet optil end hvad jeg plejer, så ved faktisk ikke hvad der har løst problemet...

Men jeg takker alligevel for jeres hjælp.

/MHB
Avatar billede off-line Nybegynder
23. april 2009 - 01:41 #10
Husk at lukke spørgsmålet:)