Avatar billede bob_z Nybegynder
03. juni 2009 - 21:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere RAM i en Dell Latitude D520

Hej Eksperter

Jeg skal opgradere en bærbar for en ven, og vil være sikker på ikke at gøre noget forkert. Iflg. søgemaskinen på kingston.dk kan denne Dell'en f.eks bruge noget RAM der hedder KTD-INSP6000A/512. Det er af typen SO-DIMM 200-pins, DDR2, 533mhz.

Nu er jeg i den (lykkelige?) situation, at jeg ligger inde med nogle overskydende RAM fra en anden bærbar, som jeg mener faktisk ville passe. Det er også kingston RAM men af typen KVR-533D2S4/512, altså også SO-DIMM 200-pins, og 533 mhz.

Men er der andre ting man skal være opmærksom på? Jeg mener at kunne huske at Dell altid har været lidt specielle med deres RAM, men gælder det stadig? Vil der ske noget ved at donere noget ram fra en anden computer til denne Dell. ?
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2009 - 21:14 #1
Du kan roligt sætte dine ram i
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2009 - 22:22 #2
Delle er ligeson Fujitsu lidt specielle med ram til tider...
Tror næppe det vil skade at putte rammen i, nok snarere bare ikke starte hvis den ikke kan lide rammen.
Avatar billede bob_z Nybegynder
24. april 2016 - 07:55 #3
Tak for svaret..