Avatar billede ejay Novice
22. juni 2009 - 20:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Banners til hostingfirma

Efter siden nu har fået nyt navn, ja så står jeg og mangler nogle nye banners i størrelsen:

140x350
160x600
300x250
728x90
930x180
468x60

Jeg har ingen ide om hvordan de skal se ud (dog må de gerne have samme farver som hjemmesiden www.unihosting.net )

Nogle bud på hvad det evt ville koste mig og er der nogle her der evt kunne lave det.
Avatar billede e-block Juniormester
23. juni 2009 - 09:17 #1
Er det flash-bannerreklamer i søger, eller er det topbannere til hjemmesiden?
Avatar billede ejay Novice
24. juni 2009 - 13:15 #2
bannerreklame
Avatar billede namic Nybegynder
24. juni 2009 - 15:16 #3
Hej,

Det har jeg stor erfaring med.

Du kan kontakte mig på martint (AT) namic.dk.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen,
Martin.
Avatar billede -flow- Nybegynder
22. september 2009 - 11:13 #4
hey.. har i stadig brug for bannere?
Avatar billede ejay Novice
22. september 2009 - 13:53 #5
Ja
Avatar billede -flow- Nybegynder
22. september 2009 - 17:37 #6
Okay :) Vil du sende mig en mail med info? Hvad er det for en hjemmeside de skal lægges op på? mulle_nus@hotmail.com
Avatar billede ejay Novice
24. september 2009 - 00:00 #7
Hvorfor skal du vide hvilke sider vores bannere skal køre på?

og hvad info mener du? det hele står i topic.
Avatar billede -flow- Nybegynder
24. september 2009 - 00:19 #8
Fordi det er freelanceren der skal lave dem, så kunne det jo være meget rart med en reference, så man rent faktisk ved hvor de reklamebannere man har lavet bliver lagt op.

Med info der mener jeg om i måske har gjort nogen forestillinger om effekter og hvad der overhovedet skal stå på banneret.
Jeg har heller ikke set Jeres gamle bannere, så jeg aner ikke hvad jeres smag er.
Avatar billede -flow- Nybegynder
24. september 2009 - 00:25 #9
Det kunne jo også være man skulle bruge jeres logo, eller i det mindste vide hvad for en font det er istedetfor at skulle begynde på totalt bar bund
Avatar billede ejay Novice
24. september 2009 - 01:20 #10
Det lyder ikke som om du har læst hvad vi ønsker.
Avatar billede -flow- Nybegynder
24. september 2009 - 10:24 #11
Det er altså ikke særlig meget info, held og lykke med at finde nogen så
Avatar billede ejay Novice
07. december 2014 - 12:55 #12
Lukket