Avatar billede taae Juniormester
24. juni 2009 - 21:59 Der er 1 løsning

Fordel ved powerline network adaptor

Jeg sad lige og læste om powerline network adaptorer på nettet, men tror ikke jeg helt har forstået det.

Jeg har internetforbindelse kun i et stik hjemme hos mig. Hvis jeg tilslutter en af disse adaptor til routeren og så en anden adaptor i den anden ende af huset, vil det så betyde at det trådløse netværk stadig vil køre på fuld drøn der ?

Hvis ja, kan jeg så ikke bare fjerne min trådløse access pointer ?

Altså, vha 2 powerline network adaptorer får jeg stadig et stabilt trådløst netværk, lige meget hvor jeg er i huset ?
Avatar billede taae Juniormester
04. maj 2016 - 12:50 #1
.