Avatar billede renehansen Nybegynder
09. juli 2009 - 12:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke lagre lokal profil

Hej.

Har en tricky en her.

Vi logger på en 2003 server, med en profil der er medlem af "domain admins", når vi logger på får vi en fejl besked om at den globale profil ikke kunne bruges og der derfor bla bla bla.

Det den skriver er at der ikke er nok diskplads, men der er nu stadig 2GB tilbage ???

Serveren kører Virtuelt under Hyper V.

Det skal siges der er ikke nogen problemer når vi logger ind som administrator. Begge kontoer er i samme domain/AD.
Avatar billede riversen Nybegynder
09. juli 2009 - 17:25 #1
men hvor stor er profilen så? Jeg vil nu også anbefale dig ikke at køre med profiler på en administrator
Avatar billede renehansen Nybegynder
02. september 2015 - 11:22 #2
Hej Riversen, jeg kom helt bort fra dette, kan heller ikke engang huske løsningen, men smid lige et svar, det er kun rimeligt du får point. :)
Avatar billede renehansen Nybegynder
02. oktober 2015 - 13:57 #3
Lukker denne