Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
28. august 2009 - 22:52 Der er 5 kommentarer

Høretelefoner

Leder efter nogle høretelefoner til I Pod, skal ikke være nogen der proppes i ørerne. Det skal være nogle til, at tage over hovedet - gerne med nakkebøjle.
Telefonerne skal heller ikke være "foret" med skumgumme som falder af.
MEGET gerne med link.
På forhånd tak!
Bent
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2009 - 23:27 #1
Hvis du er villig til at give lidt ekstra for ordentlig lydkvalitet kan jeg anbefale Supreme CD-90. De sælges i mange forskellige musikforretninger, bl.a. Aage som har afdelinger i København, Odense og Århus.
Hos Aage koster de 400 kroner, men ved at gå ind i butikken og forhandle lidt var jeg i stand til at få mine for 300 kroner.
http://www.aage.dk/shoppingsystem/vare.asp?varenr=36847
De er rare at have på med deres bløde læderpuder, og så lyder de rigtigt godt. Jeg har kun ros til overs for dem.

Jeg vil også anbefale dig at gå ind og prøve hvordan de sidder, og om lyden er noget for dig, for det er meget individuelt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2009 - 21:33 #2
Ud i den virkelige verden og prøv en masse headsets.
Så ved du hvad du vil have, og kan se om du kan få det billigt online :)
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2009 - 21:57 #3
Headset til iPod? Man går da ikke rundt og ser dum ud på gaden ved at have en mikrofon hængene. Den gemmer man til man kommer hjem.
Ud over det har du fuldstændigt ret, prøv en masse og find ud af hvad du kan lide.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2009 - 18:35 #4
LOL Kimsey ;)

Headset skal sgu da rettes til høretelefoner - som om det navn er mere passende... (En telefon til at hænge på ørerne? :D)

Din kamel, hæhæhæhæ :)
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
31. august 2014 - 09:44 #5
Vil gerne lukke spørgsmålet