Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 09:29 Der er 53 kommentarer og
1 løsning

Blokkeret webside + hjælp til snyd

Hej, kan jeg få hjælp til snyd?

Og komme ind på en blokeret webside, hvor jeg har "drillet" lidt for sjov, og som følge deraf har fået min IP adresse blokeret.

Bruger firefox, opera og IE8

Det skal være nemt, for jeg er et fjog til teknik.

Og så skal det ikke påvirke familiens øvrige surf -
altså ikke sløve det ned.

Har KUN brug for det på denne ene side.
Og i virkeligheden er det pjattet, for det er et ret dumt forum.

Er tilsluttet en router

sig-mig-det
Avatar billede frederikbh Nybegynder
13. september 2009 - 09:33 #1
du har fået svar på piratgruppen.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 09:54 #2
Ja, det var et program, som kostede en del dollars.
Hide-my-ass.

Og jeg vil gøre det gratis, for det er et forum, som ikke er værd at ofre penge på.

;-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 09:57 #3
Avatar billede klaudi Ekspert
13. september 2009 - 10:51 #4
Ingen hjælp til OVERSPAMMEREN, det eneste du åbentbart er ude på er at ødelægge for andre
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 11:04 #5
Sludder & Vrøvl - men kom med et svar, så jeg kan give Klaudi points

;-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 11:05 #6
Tillykke med din fødselsdag i går Klaudi
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 11:40 #7
Kom med et svar Klaudi

For din fine hjælp her + på Kandu.dk
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 13:15 #8
Kom med et svar - en eller anden, så jeg kan få afleveret points, selv om det var et dårligt svar ...

,-)
Avatar billede netbruger Nybegynder
13. september 2009 - 14:52 #9
Hvad med at holde dig helt og aldeles fra KANDU.DK når det nu er sådan et latterligt og dårligt forum hvor du totalt biver misforstået i dine særdeles gode intentioner om at revolutionere verden omkring dig...
Du er jo sådan et mønstereksemplar af meneskeracen som overhovedet ikke har onde hensigter med noget som helst - VEL DA?
Avatar billede klaudi Ekspert
13. september 2009 - 16:11 #10
Det ser så'n ud når man "driller lidt for sjov"
http://www.kandu.dk/LastX.aspx

Han sgu' sparkes af h.t, så'n en klaphat
Avatar billede klaudi Ekspert
13. september 2009 - 17:30 #11
Det må jeg ski' nok sige, der var kanduteamet godt nok på dupperne, der er ryddet op nu, fint :-)
Avatar billede netbruger Nybegynder
13. september 2009 - 17:30 #12
Det er han så også blevet...

webx (Blacklistet af kandu.dk)
Medlemsnummer : 276108
Medlemsdato : 03-09-2009
Seneste login : 13-09-2009
Avatar billede bentjuul Nybegynder
13. september 2009 - 17:35 #13
Dine drillerier på kandu forgår jo oftest ved at du spammer med mange spørgsmål uden indhold som f.eks. i dag hvor man kan se her at du har stillet 30 spørgsmål uden indhold http://peecee.dk/upload/view/191190

Nu blev din profil webX på kandu så langt om længe blacklistet, og alle de viste spørgsmål annulleret, men vi ved også at du dukker op igen.

Jeg håber for dig at du er i stand til at opføre dig ordentlig her på eksperten - ellers er jeg sikker på at der bliver grebet ind over for dig.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 18:00 #14
Jeg syntes ikke det er et latterligt og dårligt Forum, generelt.

Men der er nogle typer, som tager sig selv alt for højtidelige,
og så er der en hel del, som snyder med points (i det skjulte, men jeg har set det tit)

Er det bedre end at snyde åbenlyst ?

Man skal desuden tilhøre inderkredsen for overhovedet at få en chance for at få points på en "naturlig" måde.

Man giver jo helst points til "vennerne"

Nåh, fred nu med det ...
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 18:03 #15
Og så skulle Kandu da se at få ryddet noget mere op -

I de andre snyde-pelse, samt ifå styr på udbetalingen af Månedens Præmie, som man læser om at folk brokker sig over, ikke finder sted ...

Ja, jeg er jo ligeglad, men det virker da utroværdigt.

Underligt også at man ikke kan skrive til Kandu og få et svar ...
Avatar billede bentjuul Nybegynder
13. september 2009 - 18:24 #16
Intet, absolut intet er formildende i forhold til din destruktive og ødelæggende attitude og så forstår jeg ikke at du kommer på kandu når du syntes "for det er et ret dumt forum" det er lidt selvmodsigende.
Nu har dine såkaldte "drillerier" stået på i mere end et halvt år hvor du har oprettet i hundredevis af profiler der er blevet blacklistet af kandu - så jeg håber ikke at du her på eksperten får hjælp til at fortsætte dine destruktive tilbøjligheder på kandu.

Næste gang kan det nemlig været dette forum der bliver udsat for
sig-mig-det's ubehageligheder med spam og destuktive ødelæggende spørgsmål.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 19:23 #17
Hejsa bentjuul !

Dejligt at være blacklistet fra kandu.dk -
Det er jo det I er gode til !

Men læs  her:
*****************************

ans:
Som det plejer at være på kandu, så vil teamet bag kandu blackliste webx og slette "hans" spørgsmål.

Så skulle den skid være slået i denne omgang.

Men kandu skulle nu tage sig sammen til en større oprydning. De har tidligere og gør det stadig set/ser gennem fingrene på dobbeltprofiler, der giver sig selv point.

"mangeprofilen" fik næsten sin straf ... der er stadig nogle af profilerne tilbage ...

Så var der nogle "respekterede" profiler på kandu, der prøvede det samme stunt ... hvad skete der lige der ?????????? en enkelt lille prut røg i kandus kloak og blev udslettet i kloakvandet.

Men det gjorde de andre ikke !!!!!!!

Så kandu gør forskel på hvem, der har dobbeltprofiler og snyder

***********************

Fra en seriøs bruger, ans ...

Hvornår tager Kandu.dk sig sammen og rydder ordentligt op ?

Ja, jeg kan jo ikke tage diskutionen op på Kandu.dk, da jeg (som sædvanligt) er blevet Blacklistet.

Dét er Kandu nemlig gode til ...

Derimod IKKE til at foretage en gennemgribende tiltrængt oprydning, samt få ryddet sin egen utroværdighed med hensyn til Præmier, kontakt til Kandu, kurser - nyhedsbreve.

Var det ikke mere påkrævet, end altid at blacke mig?

Og hvad med dem, som kommer med racistiske udtalelser i et væk?
Eller dem, som forfølger andre ved at sende e-mail til dem?
Eller kalde dem Idioter + det som er meget værre ?
Avatar billede bentjuul Nybegynder
13. september 2009 - 19:37 #18
Bladbud du kan ikke forsvare dine destruktive handlinger - fat det dog og pas så på med flere profiler på eksperten, det er ikke tilladt...... og jeg skal igen henvise til hvordan du spammer http://peecee.dk/upload/view/191190 her er 30 spørgsmål du har lavet i dag.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 19:53 #19
De 30 spørgsmål i dag var for at blive blacket !

Var træt af det navn

;-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 19:58 #20
Og, ligesom på Kandu.dk ...

Du taler uden om, Bent Juul ...

Ikke ét ord om, hvorfor I ikke udbetaler Månedens Præmie til de brugere, som må true med advokat, har jeg læst. Og så går det mange måneder før det sker.

Skulle det ikke være automatisk hver måned ??????

Og så jeres egne regler om ikke at komme med racistiske udtalelser, blasmeniske, pronografiske o.s.v udtalelser.

Dem er der et par stykker, som blæser højt og flot på.

(Ja, jeg er da lige glad, er ikke sart)

Men det er jo Kandu.dk´s egne regler, som åbenbart ikke skal overholdes ...
;-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:00 #21
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:03 #22
,-)

Det er da grinagtigt at føre en Kandu.dk her hos Eksperten.dk

;-)

Men nu er jeg jo, som bekendt, Blacket.

Håber mange læser med her ...

;-)
Avatar billede bentjuul Nybegynder
13. september 2009 - 20:07 #23
Bladbud/sig-mig-det - du skriver "De 30 spørgsmål i dag var for at blive blacket" det har du skrevet hver gang du har oprettet dig igen som bruger og er blevet afsløret - så se i øjnene - du er destruktiv og ødelæggende ud over alle grænser.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:15 #24
OK så siger vi det ...
Du har ret og jeg har vrang ...

;-)

Forresten kan jeg ikke huske den e-mail jeg brugte til "Bladbud" her på Eksperten.dk -

Da jeg mødte Klaudi 1. gang her på Eksperten.dk

Derfor er "Bladbud" ikke i brug.

Men du er velkommen til at klage til Eksperten over at jeg har 2 profiler her.

(Hvoraf den ene altså ikke er i anvendelse)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:17 #25
Dejligt med en hyggesnak med min gode ven fra Kandu.dk, Bent Juul

;-)
Avatar billede bentjuul Nybegynder
13. september 2009 - 20:19 #26
"Håber mange læser med her ..." helt enig for det er ikke tilladt at ha' flere profiler på eksperten, og desuden er det vigtigt at alle kan se hvordan du spammer kandu http://peecee.dk/upload/view/191190 og nej jeg taler ikke uden om - det handler om dit spam på kandu, hvor du her på eksperten forsøger at få hjælp til at fortsætte dit spam af kandu.

Forhåbentlig er der en moderator på eksperten der vil gribe ind overfor dig, så du ikke får hjælp til at spamme et andet forum.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:21 #27
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-09-09 18:10

--------------------------------------------------------------------------------
Der var Øststed3 som også er blacket........

Citat
Det må man så håbe, men han har os flere profiler der

Klaudi det er direkte forbudt på eksperten - hvilke profiler taler vi om ?
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:24 #28
;-)

Nu husker jeg det ikke 100%, men jeg syntes altså at Klaudi hed et andet Klaudi nummer , da jeg mødte han, som Bladbud, end han har i denne tråd ...

Hvad siger du Klaudi ?
Avatar billede netbruger Nybegynder
13. september 2009 - 20:27 #29
Det er dog ganske utroligt, at en person der er så ligeglad med Kandu og al dets væsen, er så forhippet på at destruere samme forum...?
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:28 #30
Spam mig hér spam mig dér ...

For mig at se, er det værre ikke at holde sine løfter om Månedens Præmie, hver måned, uden at folk skal true med advokat + at visse folk ikke bruger et sopert sprog i et forum som Kandu.dk

,-)

Men det syntes Bent Juul nok ikke ...
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:32 #31
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:36 #32
"destruere samme forum"

Det er der slet ikke tale om ...

Men man har vel lov til at komme med sin mening, især når Bent Juul og Klaudi er så "Over-venlige"

Og den eneste som er destrueret er faktisk mig ...

,-)
Avatar billede klaudi Ekspert
13. september 2009 - 20:37 #33
samme nummer siden 20. juni 2008 kl. 17.53
kig selv her
http://www.eksperten.dk/spm/880638#reply_7417036
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:44 #34
OK - Jeg kunne altså bare ikke huske det...

Men så er alt vel i orden med hensyn til dig ...

;-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 20:58 #35
Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 20:22

-----------------------------------------------------------------

Senest var det jo webx - ganske tæt på webm som er min "nye" profil OG des foruden med en løvefigur som avatar.

*********************

Det var fordi din løve var så flot, netbruger !!!

(Og min var slet ikke magen til - mere mild at se og høre på ...)
Avatar billede netbruger Nybegynder
13. september 2009 - 21:06 #36
Ja, men det gør dig ikke til en mere mild person at høre eller se på...

Du ved jo godt, det har du jo selv indrømmet, du er en spammer af format og det er jo ikke de almindelige brugere du vil ramme efter eget udsagn!? Hvorfor hunden går du så ikke efter bolden som nu efter manden

Du har alle muligheder for at forklare dig NU!
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 21:20 #37
Nu har jeg iført mig den "drabelige" løvedragt -
se selv, din er meget flottere !

Jeg går efter bolden :

At Kandu.dk skal være ærlige:

1: Udbetale den præmie hver måned, som kandu.dk selv reklamerer for på sin elegante side.

2: Svare folk, når man skriver til "Service@Kandu.dk"

3: Sende nyhedsmail, når man siger de findes.

4: Holde de kurser, som der reklameres for.

5: Tage sine regler alvorlige. For der er jo nogle razister og anti-religiøse folk, som har et sprog som er noget "specielt", hvis man altså skal tage de regler alvorligt, som Kandu.dk selv har skrevet. Og det er vel meningen?

Jeg går ikke efter nogen mand, bevidst da ...

Undskyld til Bent Juul og Klaudi ... Men er er jo heller ikke ligefrem "søde" ved mig ...Og det behøver I heller ikke ;-)

Men alle går efter mig - og ikke bolden ...

OK jeg forstår godt med at SPAM er irriterende !!!!

Men jeg mener da selv, at jeg har ret i noget af den kritik, som jeg for øvrigt også læser andre på kandu fremfører.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 21:48 #38
Gab !

Læser på Kandu, at du, netbruger/webm mener jeg selv syntes jeg er interessant ...

Gu´ gør jeg da ej ...

Men det er interessant, at ALLE finder sig i de forhold, som råder, og slet ikke syntes det er værd at sætte spørgsmålstegn ved med hensyn til troværdighed ...

Nåh men jeg kan jo være ligeglad.

God Nat !
Avatar billede bentjuul Nybegynder
13. september 2009 - 21:56 #39
Alt det du skriver i 1 til 5 berettiger ikke dig til at spamme og oprette 20 til 30 spørgsmål gang på gang og være så ødelæggende - jeg gentager du har det seneste ½ år oprettet i hundredevis af brugerprofiler og spammet med 20-30 spørgsmål ad gangen - ind imellem til dig selv for at du kunne blive nr 1 i maj juni osv.

Du er ikke normal med den ødelæggende opførsel du udviser og jeg håber at eksperten er opmærksom på at du har 2 kendte brugerprofiler pt. og måske flere og den dag det passer dig - kommer der også en ordentlig gang spam herinde - som du selv skrev i starten på kandu var det fordi du kedede dig og nu har du vendt det til problematikker der slet ikke omfatter dig.....(her er en grinende smiley)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
13. september 2009 - 22:25 #40
Ja Ja Ja, Bent Juul

Du siger det samme hver gang, og det gør jeg også, så det er det ikke meget fremtid i.

;-)

Eksperten må da gerne slette min profil sig-mig-det

(Har alligevel brugt alle points op)

Og Bladbud kan jeg ikke huske adressen til ...
Avatar billede bentjuul Nybegynder
13. september 2009 - 22:59 #41
Det er jo rigtigt det jeg skriver og nu kan alle se herinde at nu begynder du på det samme som på kandu, det ligner afskrivninger fra kandu

[b]Eksperten må da gerne slette min profil sig-mig-det
Og Bladbud kan jeg ikke huske adressen til[b]

Det har du skrevet en million gange på kandu, når du ikke lige vidste hvad du skulle svare på anklagerne om alt dit spam og alle dine spamprofiler.

Men jeg håber stadig på at de andre brugere på eksperten vil undlade at hjælpe dig med din destruktive adfærd på nettet og kandu.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
14. september 2009 - 08:28 #42
Ja Ja & Tra La La
,-)
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
14. september 2009 - 08:35 #43
At Kandu.dk er utroværdig med hensyn til Månedens Præmie + det andet, som ikke svarer til virkeligheden, har INTET at gøre med at jeg har brugt tid på at spamme + irettesætte et håbløst forum, som Kandu.dk

Du svarer igen og igen uden om Hr. Bent Juul.

Men det er jo det sædvanlige med dig.
Du indrømmer ingen ting.

Og stop nu denne endeløse "disktution" om Kandu.dk.

Det fører jo ingen vegne hen.
Avatar billede sig-mig-det Nybegynder
14. september 2009 - 09:11 #44
Men jeg er da "Meget ked af" ikke at kunne deltage i tråde som disse, fordi min IP til Kandu.dk er blevet spærret :

(Bemærk det udsøgte sprogbrug - "Helt efter Kandu.dk´s regler"

;-)

TeflonEyvind LOOOL
Fra : [Er ikke online] Krummen     Vist : 307 gange
50 point
Dato : 09-07-09 17:41
Citat
Desværre er ram2klumme for mig at se kommet så langt uden for emnet og er igen ved at afspore en debat, at jeg vil afslutte.
Det ligner efter min opfattelse ikke en mening i en debat men bare alm. mudderkastning.

Så jeg vil desværre annullere tråden.

En af de første jeg ville bede en moderator om at smide på porten er ram2klumme osv.

Han/hun er og har været, efter min menining, meget ødelæggende for kandu

Nåååååååå hvor er det altså synd for dig bette Eyvind. Var det hende havgassen du er skide ræd for som sagde su skulle anullere spørgsmålet fordi ingen tog dit fidele moderatorpis alvorligt LOOOL [Hahahahaha] http://www.kandu.dk/Spg137821.aspx

Bed dog den satans kælling om at holde sin kæft....altså hvis du tør thi hi hi. Men hun sømmer dig vel op på væggen, hvorfra du som en klistret budding langsomt siver ned og falder til patten LOOOOL [Hahahahaha]

Men pisssst....mellem os 2...vil du ikke nok søde TeflonEyvind lade være at sladre til Kanduteamet. Du ved jeg blir dybt ulykkelig, hvis jeg ikke har et sted, hvor jeg på fuldkommen sagesløse brugere kan køre de mindreværdskomplekser af, som du med din store psykologiske og pædagogiske indsigt siger jeg har. SNØFFFT Så er du altså søøøød, og jeg skal nok give dig mange point [Ked af det]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL [Hahahahaha] LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] Stouenberg [Tre en halv stjerne]

Dato : 09-07-09 17:46
- jeg elsker at falde til patten... ska' jeg så være moderator??? [Hihihihihi]

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] Krummen

Dato : 09-07-09 18:09
LOOOOL [Hahahahaha]

    Accepteret svar
Fra : [Er ikke online] Nordsted1 [Tre en halv stjerne]     [Fem stjerner]
Modtaget 60 point
Dato : 09-07-09 18:18

Krummen, hva med en lille pause...kan du ikke sætte dig over til vinduet, og se på bandekrige [Waaauw]

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] vic2000 [Tre en halv stjerne]

Dato : 09-07-09 18:56
--------------------------------------------------------------------------------

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Fatter ikke, at jeg kunne leve uden en Sanuko kniv Men jeg havde det jo osse skidt, så det er vel derfor

Det er der nok mange, der ikke forstår krummen, men- men at du skulle have et stort mordvåben for at skære for, til at fylde ind i kæften , på transportbåndet, ( tungen) før at du kunne mærke du fik noget i skrutten,
inderst inde, kunne det vel heller ikke komme bag på nogen, at der skulle så stort grej til, eller er det bare pral, igen, med at du skulle kunne komme de halv fine steder, og køber LE og Møjgreb, og at du er nødt til at have IKEA.S bredde rulle gardiner syet som en spiral, for at du kan få dig selv tørret i røven,
Det er godt gået krummen, så-så-så-så nu krummen så-så trykker du

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] Krummen

Dato : 09-07-09 19:46
Du er PLASKRÅDDEN mellem ørerne du lille retarderede dumme svin [Yaaark] [Yaaark] Du må fandme ha fået røvfuld mange gange i dit liv, for der er da ingen normale mennesker der står model til dit lort. [Av]

PSYKOPAT [Yaaark]

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] Krummen

Dato : 09-07-09 19:48
Bemærk at du ikke er blokeret i denne tråd. Jeg synes det er sjovt at optræde med en perverteret lille skiderik, som på kommando siger det dummeste der overhovedet kan siges. [Yaaark]

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] vic2000 [Tre en halv stjerne]

Dato : 09-07-09 21:05

HEJ - HEJ LILLE BROR KRUMME ;

MÅ STORE SØSTER, GODT KOMME OVER PÅ DIT VÆRELSE, OG

LEGE, DU VED GODT, AT STORE SØSTER ER MEGET KLOGERE

END DIG, DER FOR, SKAL DU OGSÅ HØRE EFTER, HVAD

STORSØSTER SIGER TIL DIG, ER DET EN AFTALE,

SKAL VI SÅ STARTE MED OG LEGE FAR - MOR OG MANGE BØRN

[Pinnochio] [Cry Baby] [Engel]

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] vic20

Dato : 09-07-09 21:55
Bette vic2000, du stjæler nok andres avatar, puh ha [Yaaark]

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] vic20

Dato : 09-07-09 22:04
Bette vic2000................. puh ha [Yaaark] du ved ikke hvad en avatar er....................! [Hahahahaha] men puh hvor du stjæler [Klovn]

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] nemthva [En stjerne]

Dato : 10-07-09 09:00
Krummen/vic20Nu har jeg bemærket flere af dine udfald på dette sted.
Hvad er årsagen til al den vrede og indestængt raseri ?
Hvorfor fører du et sprog så vederstyggeligt mod visse brugere ?
Jeg må sige, at du ikke virker som en person i balance med dig selv.
Jeg er virkelig chokeret over, en person kan ligge så megen energi i at være så ondskabsfuld og led på en netside som kandu.
Jeg synes, du skulle stoppe dine ubehageligheder her på kandu, og det gerne straks.

Mvh
En forvirret bruger

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] Knete

Dato : 10-07-09 11:18
Citat
Krummen/vic20Nu har jeg bemærket flere af dine udfald på dette sted.

Du har haft travlt med at "bemærke" kan jeg regne ud. [Waaauw]

nemthva (Superbruger)
Medlemsnummer : 275486
Superpoint : 0
Medlemsdato : 10-07-2009
Seneste login : 10-07-2009

    Kommentar
Fra : [Er online] LuffeA

Dato : 10-07-09 13:09
Krummen og vic2000 er ikke samme person.....
Vic2000 har lånt Krummens logo for yderligere at chikanere.

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] nemthva [En stjerne]

Dato : 10-07-09 17:36
Nu er det jo ikke antallet af medlemsdage, der afgør hvad øjet bemærker.

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] izhi [To en halv stjerne]

Dato : 10-07-09 21:22
Klamme Krumme/3773 Den danske stat accepterer ca. 400.000 fremmedartede gæster, lige fra kameldrivere og kaht-pushere, muslimske mørkemænd, Anatolske højslette-bønder, krigsliderlige palæstinensere, flæbende irakere der ikke gider rejse hjem, jo, men kun på ferie!! Til alt muligt østeuropæisk Euro-trash der ønsker sig en mageligere tilværelse i "Omsorgs-Danmark", men fordi de keder sig, begår de hjemmerøverier (nyt ord til Danske Retskrivnings Ordbog) "hjemmerøverier" Hmmm...?! Gid det forbandede krapyl ku' være blevet omme bag jerntæppet, nå nej, det findes desværre IKKE mere. Genrejs muren for h.....!!!
Samtidig skal vi bøvle med fordrukne grønlændere, islandske fallenter, færøske bonderøve der GERNE vil ha' penge fra os, men også vil ha' selvstændighed, jamen for h..... hvad tænker vi på.

250.000 personer er nu på førtidspension.... der iblandt et skvadderhoved som dig [Klovn]

Hvor meget kan vort samfund klare ?

    Kommentar
Fra : [Er ikke online] vic2000 [Tre en halv stjerne]

Dato : 10-07-09 23:29
Citat
Vic2000 har lånt Krummens logo for yderligere at chikanere.

luffea hvad fannen er det da for en gang løgn og fyre af, har du ikke tjæk

på komma holdet længre, [Klovn]

    Godkendelse af svar
Fra : [Er ikke online] Krummen

Dato : 11-07-09 22:07
Tak for svaret Nordsted1. Røvsygt...der er ingen som skyder på hinanden, så jeg malede loftet i soveværelset i stedet for. Sker der lisså lidt i bandekrigen i morgen tar' jeg væggene, så der er klart til nyt klædeskab på tirsdag....Men jeg vil sgu hellere se cowboys og de andre fra vinduet end male....der er så meget forarbejde så som nedvaskning af loftet Pu ha bvadrrrrr

Hold kæft hvor alle de dobbeltprofiler keeeeeeeeeder mig, og ham båtnakken fra Smørum kan slet ikke komme fra fra Ram tiden. Goshhhh hvor han dog lever i fortiden den skvaldernosse. [Yaaark]

Hygge