Avatar billede ma9ac Nybegynder
21. oktober 2009 - 16:04 Der er 4 kommentarer

Genvejstaster i AutoCAD

Har installeret AutoCAD Electrical 2010 (studie version), men der er ikke genvejstaster til diverse funktioner som fx. trim, expend osv.
Nogen der ved hvordan man enten slår det til eller eventuelt selv kan binde nogen?

På forhånd tak
Avatar billede ma9ac Nybegynder
21. oktober 2009 - 16:07 #1
Glemte at sige den vigtigste genvejstast egentlig bare er den som finder enden af stregen/samlingen hvis i forstår :D
21. oktober 2009 - 17:08 #2
Kig evt. her -> http://www.genvejstasten.dk/

(Mærkeligt nok ka' jeg ikke få lov til at se den side lige nu?)
Avatar billede ma9ac Nybegynder
21. oktober 2009 - 18:20 #3
Kan heller ikke se den
Avatar billede ClaireB Nybegynder
17. juni 2010 - 11:29 #4
Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet, men hvis det er knapperne du mangler, skal du højreklikke i den mørke ramme 3. eller 4. øverst i vinduet og så kan du hente alle de knapper du mangler.

Hvis det er genvejskomandoerne du mangler har jeg ikke haft problemer med at bruge de sammen i 2010 som jeg brugte 2007 eller 2008.

Ang. den knap der finder "enden af linjen" så skal du slå osnap til. Den ligger i bunden som en tegning og igen, kan du ikke finden den, så højreklik på den mørke ramme i bunden og find den der.