Avatar billede kewin-holm Juniormester
30. oktober 2009 - 16:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IPhone..

Hej allesammen, jeg skal have ny mobil, og går og spekulere på en IPhone, men ved ikke hvad for en der er god, som kan rumme meget og har godt kamera, og stadig ligger på en rimelig pris.Jeg har f.eks kigget på en Apple eller en Nokia 5800 ExpressMusic. !!

Vær sød at hjælpe

M.v.h Kewin
Avatar billede elkoger Nybegynder
30. oktober 2009 - 16:56 #1
Min kæreste har en 5800, og mig selv en iphone 3gs, og har haft iphone siden den første udkom.

og jeg har prøvet hendes, og er ikke imponeret af fart og funktionalitet, så, jeg ville gå efter iphone :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2009 - 18:10 #2
Jeg ville gå efter en Iphone!

Spændt på at høre om du er en af de 40% der skipper Iphone fordi du mangler knapper at trykke på ;)
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. oktober 2009 - 18:27 #3
Der er også en væsentlig forskel på prisen (iphone vs Nokia 5800). Men hvis du vil have en smartphone, er det også værd at kigge på andre modeller. Har selv en Samsung Omnia som jeg er glad for. Men hvis jeg skulle købe en idag, ville det nok blive en android telefon (telefon med googles styresystem).
Avatar billede kewin-holm Juniormester
01. november 2009 - 11:08 #4
Jeg har også kigget meget på en HTC touch diamond, eller en HTC touch pro. min bror siger at de er meget gode de HTC, men jeg ved ikke, jeg har prøvet at kigge under nogle test af dem og sammenligne dem, og de skriver nogle foreskellige ting.. Såå, hvad mener i?
Avatar billede kewin-holm Juniormester
30. juli 2014 - 13:20 #5
lukker
Avatar billede kewin-holm Juniormester
30. juli 2014 - 13:20 #6
lukker..