Avatar billede gramil Novice
08. november 2009 - 01:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Partner med erfaring i webproduktion på højt niveau søges til nyt projekt.

Til opstart af nyt projekt, der henvender sig til unge, søges en erfaren person, der kan designe og programmere en webside. Det er vigtigt at du har stor viden og dygtighed indenfor dette, da det er en side der stiller store krav til programmøren. (tror jeg i hvert fald).
Der kan ikke ydes betaling for arbejdet, men tilbydes 25% andel i projektet. Du skal underskrive en fortrolighedserklæring før du bliver præsenteret for idéen.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
08. november 2009 - 01:52 #1
Skriv lidt om projektet så kan jeg skrive om jeg kan klare den og hvor meget du har sådan tænkt dig at ligge ud til projektet
Avatar billede caspersch Nybegynder
08. november 2009 - 01:59 #2
Gramil:
Som jeg læser det skal en partner designe og programmere hele websitet. Jeg tror desværre at du ligesom så mange andre  har en urealitsik fornemmesle af, hvad din ide er værd (og hvad sådan nogle ideer er værd generelt).Det du har er vel bare ideen, og intet andet?. En fordeling på 85/15% ville nok være mere realistisk. Blot en tanke & beklager hvis jeg tager fejl - og held og lykke med det :-)
Avatar billede webintegrator Nybegynder
08. november 2009 - 02:13 #3
Vis man ikke sætter sin ide igang vil man virkelig få det skidt vis en anden udvikler det og det kører !! Så som jeg siger tag chancen og lad ikke andre tage den:-)
Avatar billede webintegrator Nybegynder
08. november 2009 - 02:15 #4
i danmark er man meget god til at blokere for hinanden fremfor støtte hianandens ideer, det er misundelse og uviden!og et psykisk press så man ikke hopper og gør det man nu havde tænkt sig fordi han ikke syntes der ikke store chancer... Men alt udvikler sig med chancer !
Avatar billede caspersch Nybegynder
08. november 2009 - 14:21 #5
Webintegrator: Jeg er i tvivl om hvad du mener mine dine indlæg, og om de i det hele taget er til mig?
Avatar billede gramil Novice
09. januar 2016 - 21:20 #6
Lukker