Avatar billede net-meister Nybegynder
25. november 2009 - 20:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NTFSfix til Windows XP

I linux og BSD kan man bruge programmet NTFS fix til at ordne en NTFS disk, skulle der være sket en fejl der gør at windows eller linux ikke kan mounte den og hvor windows' egen checkdisk ikke løser det.

Findes der et program der gør det samme til windows xp? En ven har netop nu det problem, og han er ikke lige frem en linux mand, og han bor ret langt fra mig.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. november 2009 - 21:54 #1
Kan du ikke boote på en Linux live CD ?
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2009 - 16:43 #2
Hvis du ikke kan køre "chkdsk /r /p " fra din XP-skive må du ikke forvente at NTFSFIX kan stille noget op der
Avatar billede net-meister Nybegynder
09. december 2012 - 22:26 #3
smid et svar begge 2, så deler jeg pointene mellem jer, jeg kan nemlig ikke huske hvordan jeg endte med at løse det.
Avatar billede net-meister Nybegynder
13. oktober 2015 - 17:35 #4
yte