Avatar billede dejligeanders Novice
26. november 2009 - 12:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan finder jeg min iPhone i iTunes

Hej Eksperter

Jeg har fået ny computer, en Lenovo t400 med windows 7. Jeg har lige indstalleret iTunes og har nu sat min iPhone til, men iTunes finder den ikke, så kan ikke komme til at synkronisere. Tidligere havde jeg en Mac og her virkede det super. Har også brugt min iPhone som modem for min mac via internetdelingen på telefonen. Når man tilsluttede telefonen kom der en blå linie frem oppe i toppen på telefonen, så man kunne se at den var tilsluttet. Denne funktion virker heller ikke og den viser ingen blå linie.
Hvis jeg går ind i stifinder kan jeg godt finde telefonen og gå ind på den!

Nogen forslag?
Avatar billede montago Praktikant
26. november 2009 - 13:22 #1
Problemet er at Lenovo's software på T400 slukker for USB portene...

jeg har selv haft dette problem med min T400

gå ind i strømstyring og sørg for at USB portene ikke 'sover'

din iPhone virker garanteret hvis den er sat til INDEN du booter PC'en...
Avatar billede montago Praktikant
26. november 2009 - 13:24 #2
hmmm

efter lige at have læst din post igen... kan det være at du skal slette driveren til iphonen... eller reinstallere iTunes.

problemet med USB-sleep kan dog godt drille alligevel så tjek at det ikke er dét som er problemet.