Avatar billede mijaysen Praktikant
03. december 2009 - 13:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer opføre sig mærkeligt

Hej eksperter. Jeg har lige fået det nye Windows 7 på min computer og har i den forbindelse formateret mit drev og installeret det på min maskine uden problemer. Så downloadede jeg et par driver's (Nvidia og C-media lydkort samt directx) og genstartede computeren, men så opføre Internet Explorer sig mærkeligt. Jeg kan fint surfe rundt på nettet, men kan intet downloade, lige meget hvad jeg prøver at downloade eller hvor fra, siger den "internetsiden kunne ikke åbnes......" og youtube videoer er bare en sort skærm. Hvad kan der være galt?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
03. december 2009 - 13:23 #1
Hej..

Prøv at installere Flash og Java Player..

Flash Player.
LINK http://get.adobe.com/flashplayer/

Java Player.
LINK http://www.java.com/en/download/index.jsp
Avatar billede mijaysen Praktikant
03. december 2009 - 13:34 #2
Kan jeg heller ikke... Den kommer ikke op med det der activex control som den skal. Kan intet downloade....
Avatar billede Jensen DK Novice
03. december 2009 - 13:38 #3
Inde i IE gå i funktioner, internetindstillinger, avanceret et stykke nede klik på nulstil og ok genstart IE.
Avatar billede mijaysen Praktikant
03. december 2009 - 13:46 #4
Desværre det virkede heller ikke, men ellers et godt foreslag. Nogen andre idé'r?
Avatar billede Blandy Praktikant
03. december 2009 - 14:06 #5
prøv evt at slette din IE eller opgrader til den nye IE 8. Ved godt det er et long shot, men det virker som regel.
Avatar billede mijaysen Praktikant
03. december 2009 - 14:09 #6
Computeren hare lige medelt at jeg skal køre chdisk da en fil på harddsiken er beskedeligt. Kan det have noget med det at gøre? Har samtidigt også fundet ud af jeg ikke kan opdatere windows... Den kommer med en eller anden fejl når den skal søge.
Avatar billede mijaysen Praktikant
03. december 2009 - 14:12 #7
Kan ikke opdatere windows så det tør jeg ikke blandy...
Avatar billede mijaysen Praktikant
03. december 2009 - 14:17 #8
Kan heller ikke kopiere en fejl fra et drev til mit C: drev. Tror det er min harddsik den er gal med. Hvad kan man gøre ved det?
Avatar billede mijaysen Praktikant
03. december 2009 - 14:18 #9
fejl=Fil
Avatar billede Jensen DK Novice
03. december 2009 - 14:22 #10
Kør nu den chkdsk.
Avatar billede mijaysen Praktikant
03. december 2009 - 14:36 #11
Så har jeg kørt chkdsk og den fandt en masse fejl og rettede dem, genstartede computeren men det virker desværre stadig ikke... Kan ikke kopirer filer eller noget. Hvad kan jeg gøre så?
03. december 2009 - 15:14 #12
Prøv også dette ->

Sådan gør du hvis du bruger Vista/WIN7:
1. Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
2. Skriv: SFC.exe /Scannow > Enter
3. Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det
4. Genstart computeren
Avatar billede mijaysen Praktikant
04. december 2009 - 16:21 #13
karise_larry Den melder fejl ved 5% med fejlen: "Windows Ressourcebeskyttelse kunne ikke udføre den øsnkede handling" Hvad skal jeg dog gøre. Kan jeg reformatere den eller?
04. december 2009 - 17:13 #14
(Nu kender jeg ikke WIN7 - endnu - såååå... Andre i denne tråd ???)
Avatar billede mijaysen Praktikant
04. december 2009 - 21:57 #15
Er rimelig sikker på at det ikke er noget med win7 men min partion. Har delt mine harddiske op...
Avatar billede mijaysen Praktikant
20. maj 2015 - 18:16 #16
Gammel tråd uden gyldigt svar, lukker den