Avatar billede Slettet bruger
11. december 2009 - 15:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

GTA IV SAVEGAME PS3????

Hej.
nu har jeg prøvet flere gange selv uden at finde ud af det.
men hvordan sætter man et savegame over på PS3 man har downloade på nettet??? nogen der ved hvordan man gør???
og nogen med nogen links til hjælp til at sætte savegame til ps3
eller en side med savegame + hjælp.
ville vild gerne ha 100% savegame til GTA IV PS3 Håber der nogen der ved det
Avatar billede mercu Nybegynder
11. december 2009 - 15:58 #1
Det er rimelig simpelt at gøre..

Det står også forklaret her:

http://atomsfamily.net/playstation_3_solutions.html
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
11. december 2009 - 16:10 #2
Men de fleste savegames er så vidt jeg ved bundet til din psn-account. Du vil derfor ikke kunne hente savegames til alle spil. (så vidt jeg ved næsten ingen).

Så er du for det første sikker på, at GTA IV ikke binder sig til din bruger? Du kan jo altid prøve det som står i mercu's link (det står helt nederst). Hvis det ikke virker, så kan du nok ikke med GTA IV.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
11. december 2009 - 16:11 #3
Hvad skal du egentlig bruge det til. Jeg er ret sikker på, at du ikke vil kunne unlocke trofæer med den metode.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2009 - 16:57 #4
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2009 - 16:58 #5
mercu prøver lige:-)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2009 - 17:21 #6
Tusind TAK!!!!!!!! skriv et svar og du får dine point
Avatar billede 220661 Ekspert
23. marts 2010 - 21:50 #7
Det er smart at bede om svar til en hjælper med et svar man selv lukker efter 24 minutter. "Godt gået Kasper" Du udviser da en fantastisk tålmodighed!!!!