Avatar billede popcity Nybegynder
24. december 2009 - 15:32 Der er 1 kommentar

C5 - udskrift posteringsliste - kontonummer i header på hver side?

Kære eksperter,

når jeg udskriver mine posteringslister og disse fylder mere end en side, er det irriterende at kontonummeret kun står på den første side.

Hvordan får jeg kontonummeret til at stå øverst på samtlige sider af udskriften?

På forhånd tusind tak for hjælpen og glædelig jul!

Lars
Avatar billede Mikkel_Ackey_Wolf Nybegynder
03. januar 2010 - 23:42 #1
Hej Lars

det er ikke muligt at få kontonummeret med på alle sider som standard, det kræver tilpasing af selve rapporten omme bagved i udviklingsmenuen.

Dette kræver normalt bistand fra en certificeret forhandler, er din C5 ikke tilknyttet en forhandler idag, som kan hjælpe dig, er du velkommen til at kontakte mig, så kan jeg hjælpe med at finde en programmør som  eventuelt kan hjælpe dig.

godt nytår

mvh

Mikkel